Przetargi.pl
Dostawa trumien, krzyży drewnianych oraz obrzeży drewnianych nagrobnych wraz z transportem na Cmentarz Komunalny w Gubinie

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558193 , fax. 068 4558223
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    ul. Piastowska 2 2
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558193, fax. 068 4558223
    REGON: 97803746000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa trumien, krzyży drewnianych oraz obrzeży drewnianych nagrobnych wraz z transportem na Cmentarz Komunalny w Gubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) sukcesywna dostawa trumien wraz z transportem do domu przedpogrzebowego w Gubinie ul. Kujawska 2 w ilości uzależnionej od bieżących potrzeb zamawiającego, kształtującej się w granicach od 10 do 25 sztuk różnego asortymentu w skali miesiąca, b) sukcesywna dostawa krzyży drewnianych nagrobnych wraz z transportem do domu przedpogrzebowego w Gubinie ul. Kujawska 2 w ilości uzależnionej od bieżących potrzeb zamawiającego, kształtującej się w granicach od 10 do 25 sztuk w skali miesiąca, c) sukcesywna dostawa obrzeży drewnianych nagrobnych wraz z transportem do domu przedpogrzebowego w Gubinie ul. Kujawska 2 w ilości uzależnionej od bieżących potrzeb zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 205150000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniający wymagania zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły Spełnia-Nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna być złożona na piśmie i być podpisana przez upoważnioną osobę, jeżeli uprawnienie osób podpisujących ofertę nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych - dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentowania wykonawcy. Oferty należy przygotować w języku polskim, muszą zawierać dokładne i precyzyjne sformułowania bez jakichkolwiek skreśleń i poprawek. Wymagane dokumenty mają być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem,, .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach