Przetargi.pl
DOSTAWA TRUMIEN

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3484444 , fax. 094 3484434
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3484444, fax. 094 3484434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.koszalin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA TRUMIEN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa trumien wg poniższego asortymentu: 1. Kształty i wymiary : 1.1. Skrzynia drewniana o przekroju poprzecznym sześciokątnym lub czworokątnym (sarkofag), wykonana z sezonowanego, suchego, jednolitego drewna drzew liściastych lub iglastych po pełnej obróbce stolarskiej. Boki trumny mogą zawierać zdobienia w formie ornamentów roślinnych lub wizerunków postaci biblijnych. Wieko sarkofagu może być dzielone. Powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwukrotnie lakierem. 1.2 Wymiary zewnętrzne: - długość 200 cm, - szerokość 50cm u stóp i 70cm u wezgłowia lub 70cm na całej długości. 4. Przedmiotem zamówienia będą trumny w dwóch standardach z podziałem na dwa odrębne zadania: Zadanie pierwsze: - Trumny w standardzie podstawowym: a. Wyposażenie podstawowe dla trumny dziecięcej, tradycyjnej i sarkofagu: - krzyż z wizerunkiem Chrystusa, - wybicie atłasowe skrzyni dolnej i górnej, - koronka zewnętrzna, - poduszka atłasowa, - antaby łamane z tworzywa sztucznego, drewniane stałe , (minimum 4 sztuki), - wkręty metalowe ozdobne do łączenia wieka ze skrzynią, - materiał chłonny w skrzyni dolnej. b. lakiery: - mat, - półmat, - połysk - poliester (wysoki połysk) c. Podstawowe kolory: - orzech jasny i ciemny, - mahoń jasny i ciemny, - brąz jasny i ciemny, - inne kolory zwyczajowo przyjęte dla lakierów metalizowanych, - biały - dla trumny dziecięcej. d. jakość wykonania wyrobu: - nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, ( np: rys, pęknięć, pęcherzy, odprysków, widocznego zapylenia powłoki lakierniczej, wystąpienia tak zwanej gęsiej skórki, itp.) - do wykonania wyrobów w tym asortymencie należy zastosować materiały nowe o dobrej jakości wolne od wad fizycznych i estetycznych, - wykonanie powinno być estetyczne wolne od wad fizycznych, łączenia elementów drewnianych konstrukcyjnych powinny być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć lub szczelin - dno trumny nie może posiadać żadnych szczelin. Zadanie drugie: - Trumny w standardzie ekskluzywnym: a. Wyposażenie podstawowe dla trumny ekskluzywnej dziecięcej, tradycyjnej i sarkofagu: - krzyż z wizerunkiem Chrystusa, - wybicie atłasowe skrzyni dolnej i górnej, - koronka zewnętrzna, - poduszka atłasowa, - antaby łamane i stałe metalowe i drewniane, lub łączone drewno z metalem (minimum 4 sztuki), - wkręty metalowe ozdobne do łączenia wieka ze skrzynią, - materiał chłonny w skrzyni dolnej. b. lakiery: - mat, - półmat, - połysk - poliester ( wysoki połysk) c. Podstawowe kolory: - orzech jasny i ciemny, - mahoń jasny i ciemny, - brąz jasny i ciemny, - inne kolory zwyczajowo przyjęte dla lakierów metalizowanych, - biały - dla trumny dziecięcej. d. jakość wykonania wyrobu: - nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, ( np. rys, pęknięć, pęcherzy, odprysków, widocznego zapylenia powłoki lakierniczej, wystąpienia tak zwanej gęsiej skórki, itp.), lakier najwyższej jakości, - do wykonania wyrobów w tym asortymencie muszą być użyte materiały nowe o najwyższej jakości ( drewno bez sęków, przebarwień, pęknięć, właściwie wysezonowane itp.) - dno trumny nie może posiadać żadnych szczelin, - łączenia elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań - elementy ozdobne wykonane z materiałów najwyższej jakości. - wybicie trumny powinno być z materiałów najwyższej jakości. Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy zagwarantują dostawę przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (3 części - załącznik do formularza ofertowego): ZADANIE I - TRUMNY W STANDARDZIE PODSTAWOWYM Część I - trumny sosnowe (standard podstawowy) Część II - trumny dębowe (standard podstawowy) ZADANIE II - TRUMNY W STANDARDZIE EKSKLUZYWNYM Część III - trumny dębowe (standard ekskluzywny)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 205150009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty (wzałączeniu) załącznik nr1 Załącznik do formularza ofertowego (w załączeniu) załącznik nr 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3, Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o bieżącym regulowaniu zobowiązań podatkowych z datą wydania zaświadczenia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 4, Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o bieżącym regulowaniu płatności z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5, Opis technologii nakładania powłok lakierniczych (w jakich warunkach są one wykonywane), jakiego rodzaju stosowane są lakiery w załączeniu należy dołączyć ich charakterystyki załącznik nr 6, Jeśli oferent pracuje według wdrożonego systemu ISO należy dołączyć potwierdzoną kserokopię Certyfikatu załącznik nr 7, Wykaz wykonanych minimum 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 5. B Dokumenty dodatkowe w przypadku składania oferty wspólnej Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dla każdego podmiotu oddzielnie. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o bieżącym regulowaniu płatności z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla każdego podmiotu oddzielnie. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o bieżącym regulowaniu zobowiązań podatkowych z datą wydania zaświadczenia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla każdego podmiotu oddzielnie. -Zamawiający zażąda umowy spółki lub umowy na wspólne wykonanie zadania po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy z dostawcą. dostawcy w przypadku składania oferty wspólnej ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość i estetyka
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.koszalin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną