Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Pocztowa 8
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4852242 , fax. 077 4852242
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
ul. Pocztowa 8 8
48-100 Głubczyce, woj. opolskie
tel. 077 4852242, fax. 077 4852242
REGON: 53127669100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtbs.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa transportem dostawcy węgla kamiennego w sortymencie miał węglowy energetyczny, w sezonie grzewczym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem dostawcy: 160Mg węgla kamiennego w sortymencie miał węglowy energetyczny kl. M II o parametrach: wartość opałowa - nie niższa niż 26MJ/kg zawartość siarki - do 0,8% zawartość popiołu - max. 12% Miejsce dostawy: kotłownia Głubczyce, ul. Sudecka 20. Zamawiający zastrzega sobie, że wielkości dostaw będą regulowane w zależności od warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym 2009/2010. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Orientacyjne terminy dostaw oraz ilość jednorazowej dostawy określa załącznik specyfikacji. Terminy i wielkości jednorazowej dostawy ustalane będą przez uprawnioną osobę telefonicznie, z ustalonym z wykonawcą wyprzedzeniem. Wymaga się, aby wielkość jednorazowej dostawy nie przekroczyła: 8 Mg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów: 1) Podpisanej Oferty na formularzu ofertowym o treści zgodnej z treścią określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 SIWZ wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik Nr 1A 2) Parafowanego wzoru umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 SIWZ. 3) Oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 SIWZ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP zamawiający żąda: b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: e) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże realizację dostaw na wartość co najmniej 60tys. złotych netto. Do wykazu należy dołączyć bezwzględnie dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gtbs.prv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa miału węglowego
Dodano: 2016-05-25 - Sukcesywna dostawa węgla do Zespołu Placówek Oświatowych w Leśnicy
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa węgla sortymentu ekogroszek
Dodano: 2016-01-25 - Sukcesywna dostawa węgla do Zespołu Placówek Oświatowych w Leśnicy
Dodano: 2015-12-16 - Sprzedaż i dostawa opału - węgla kamiennego - orzech w ilości 300 ton w okresie od podpisania umowy do dnia 15 czerwca 2016 roku.
Dodano: 2015-10-07 - Dostawa węgla i koksu na potrzeby kotłowni w placówkach szkolnych prowadzonych przez gminę Strzelce Opolskie w 2015 roku
Dodano: 2015-09-30 - Zakup węgla kamiennego orzech gatunek I, granulacja 30-65 mm wraz z dostarczeniem dla klientów OPS na terenie miasta i gminy Kluczbork - ilość: około 130 ton
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa opału do jednostek organizacyjnych gminy Tarnów Opolski w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa opału - węgla Eko groszku
Dodano: 2015-09-02 - Dostawa miału węglowego w ilości do 2500 ton
Dodano: 2015-05-20