Instytut Morski w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-830 Gdańsk, ul. Długi Targ 41/42
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. -58 3011641, 3018385
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Morski w Gdańsku
ul. Długi Targ 41/42 41/42
80-830 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. -58 3011641, 3018385
REGON: 00014506900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.im.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa transponderów do celów nawigacyjnych i badawczych dla jednostki pływającej r/v IMOR. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa transponderów do celów nawigacyjnych i badawczych dla jednostki pływającej r/v IMOR, wg poniższego zestawienia: - Transponder Wideband Sub-Mini (WSM) - 2 szt. - Ładowarka baterii transponderów - 1 szt. - Kabel zasila - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 382900004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W zakresie doświadczenia: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Wykaz musi zawierać dostawę lub dostawy o łącznej wartości min. 55.000 zł. netto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek w zakresie doświadczenia. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów, jakich zażądał Zamawiający, zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji. Zamawiający dokonywać będzie oceny spełniania wymaganych warunków wg formuły spełnia albo nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia wraz z ofertą nw. oświadczeń i dokumentów: a)w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ: - o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - o swojej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. -o zapoznaniu się i akceptacji warunków opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. c) wypełniony Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem 17.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Podmioty występujące wspólnie, zobowiązane są do wykazania, że łącznie wykonały dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem 17.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Wykaz musi zawierać dostawę lub dostawy o łącznej wartości min. 55.000 zł. netto. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty występujące wspólnie, zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagane kopie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, muszą być złożone przez każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.im.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa modernizacji echosond wielowiązkowych będących na wyposażeniu Instytutu Morskiego w Gdańsku wraz z instalacją na jednostkach pływających i pojeździe podwodnym ROV oraz dostawą i instalacją Multiplexera.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa włoków dennych z osprzętem oraz włoka pelagicznego dla Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, które stanowić będą wyposażenie budowanego specjalistycznego statku badawczego rybołówstwa morskiego
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa autonomicznego zestawu do pomiarów temperatury, zasolenia, ciśnienia oraz mętności wody morskiej dla Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa, montaż i uruchomienie elementów systemu monitoringu opadu atmosferycznego oraz poziomu wody na terenie miasta Gdańsk na potrzeby projektu pn.: Sterowanie retencją wód opadowych i roztopowych oraz prognozowanie zagrożenia powodziowego w przymorskiej zlewni zurbanizowanej realizowanego przez Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa autonomicznego zestawu do pomiarów temperatury, zasolenia, ciśnienia oraz mętności wody morskiej dla Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa hydrofonów dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2014-03-19 - Dostawa przyrządów hydrofonicznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2013-10-22 - Usługa modernizacji hydroakustycznego profilomierza osadów
Dodano: 2012-11-26 - Dostawa sond oceanograficznych
Dodano: 2012-10-24 - Dostawa hydrofonów wraz z okablowaniem oraz oprogramowaniem dla Centrum Morskich Technologii Militarnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2012-04-03