Przetargi.pl
Dostawa transformatorów energetycznych wraz z wykonaniem i montażem podkonstrukcji stalowych

Przemysłowy Instytut Motoryzacji PIMOT ogłasza przetarg

  • Adres: 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 777 000 , fax. 227 777 020
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przemysłowy Instytut Motoryzacji PIMOT
    ul. Jagiellońska 55
    03-301 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 227 777 000, fax. 227 777 020
    REGON: 3604400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pimot.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa transformatorów energetycznych wraz z wykonaniem i montażem podkonstrukcji stalowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa transformatorów energetycznych wraz z wykonaniem i montażem podkonstrukcji stalowych, utylizacją wyeksploatowanych olejowych jednostek transformatorowych oraz renowacją wentylacji transformatorowni w ramach modernizacji stanowisk badawczych. 2. W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca ma obowiązek: a) Dostawy dwóch jednostek transformatorowych 15/0,4kV o mocy 1250kVA wraz z podkonstrukcjami, umożliwiającymi montaż przedmiotowych transformatorów w istniejącej transformatorowni budynku nr 2. b) Sporządzenia projektu konstrukcyjnego w zakresie posadowienia dwóch transformatorów olejowych SN/nN w budynku nr 2. c) Odbioru i utylizacji dwóch olejowych jednostek transformatorowych 15/0,4kV 800kVA d) Dostawy oraz montażu krat wentylacyjnych w komorach transformatorowych budynku nr 2 w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31170000-8 Transformatory 31200000-8 Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 6. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu dokonania opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, jednak specyfika przedmiotu zamówienia powoduje brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Podane w OPZ nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi, że któryś zapis w SIWZ,, narusza zasadę określoną w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, winien to zgłosić do Zamawiającego, który określi warunki równoważności dla tego urządzenia/materiałów 7. Ewentualnie zawarte w OPZ nazwy materiałów, urządzeń podano jako przykładowe, będące podstawą do wykonania obliczeń technicznych i określające ich standard techniczny i estetyczny. W toku realizacji zamówienia można stosować materiały i urządzenia innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w OPZ lub też standard ten podwyższają. Zastosowanie urządzeń i materiałów innych niż opisane w projekcie wymaga od wykonawców dokonania obliczeń technicznych, sprawdzających w zakresie branży, w której zmiany te zostały dokonane. Udowodnienie „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. 8. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty bezpieczeństwa, higieniczne i aprobatę techniczną oraz dopuszczenie do stosowania na terenie Polski. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy inny państw członkowskich EOG, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych . 9. Zamawiający nie uzna za urządzenie równoważne, spełniające wymagania określone SIWZ, żadnych urządzeń prototypowych 10. W treści Formularza ofertowego Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia nazwy i producenta oferowanych transformatorów. 11. W celu potwierdzenia informacji zawartych w Formularzu ofertowym dotyczącym parametru stanowiącego kryterium oceny ofert - Suma strat mocy eksploatacyjnych obciążeniowych i jałowych dwóch jednostek transformatorowych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą kart katalogowych lub opisów oferowanych transformatorów potwierdzających podany parametr. Złożony dokument może być również podstawą do badania zgodności zaoferowanych produktów z innymi wymaganiami wskazanymi w treści OPZ. 12. Z uwagi na zakwalifikowanie przedmiotowego zamówienia jako dostawy Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp nie wymaga aby jakiekolwiek osoby skierowane w celu realizacji zamówienia były zatrudniane na umowę o pracę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31170000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w przedmiotowym zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamówienie nie podlega odrębnym przepisom wyznaczającym kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej koniecznych do jego realizacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX. 6. 2) lit. a) i b) oraz litera d) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale IX. 7. lit. b) niniejszej SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w X. 7. lit a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale IX. Punkt 7 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 8 stosuje się. 4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz.1126). 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX punkt 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 8. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania, tj. opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach