Przetargi.pl
Dostawa traktora dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa traktora dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: dostawa traktora dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu o następujących parametrach technicznych: a)Silnik czterocylindrowy, wysokoprężny, turbodoładowany, spełniający normę EURO III o mocy min. 36KW b)Pojemność skokowa silnika nie więcej niż 1800 cm3 c)Chłodzenie silnika cieczą d)Zbiornik paliwa min. 38 l e)Rok produkcji - 2009 f)Skrzynia biegów synchronizowana min ilość biegów 16 do przodu 16 do tyłu g)Blokada mechanizmów różnicowych sterowana elektrohydraulicznie h)Udźwig podnośnika tylnego min. 1200 kg. i)W.O.M. tylny - obroty wałka 540 i 1000 obr/min j)W.O.M przedni - obroty wałka. 1000 obr/min k)Podnośnik przedni udźwig min. 400 kg l)Wydatek pompy olejowej min 30 l/min m)Hamulce tarczowe w kąpieli olejowej n)Napęd 4x4, załączanie napędu przedniego mechanicznie o)Długość ciągnika z ramionami podnośników nie większa niż 3 500 mm p) Max. masa własna w stanie gotowym do jazdy nie większa niż 1750 kg q)Max. wysokość 2300 mm r)Kabina ogrzewana, wentylowana, tylne okno otwierane, wycieraczka tylna Dodatkowe warunki zlecenia: 1.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 12 miesięcy - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 2.Wykonawca zagwarantuje przez okres obowiązywania gwarancji: a) bezpłatny serwis w odległości max 100 km od siedziby Zamawiającego albo b) bezpłatną obłsugę serwisową w terminie 3 dni od dokonania zgłoszenia przez Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu Powyższe zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 3.Płatność będzie jednorazowa, po dostarczeniu przedmiotu zamówienia przelewem, w terminie 30 dni. Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w niniejszej specyfikacji. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy wspólne dla I i II części zamówienia t.j.: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie inych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg zał. Nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 3.Specyfikacja techniczna sprzętu będącego przedmiotem dostawy. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2, niniejszej specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach