Stowarzyszenie Pomocy Szkole na rzecz Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. K. Szymanowskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-220 Wrocław, ul. Łowiecka 13/17
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 792 11 93 , fax. 0-71 328 78 37
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Pomocy Szkole na rzecz Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. K. Szymanowskiego we Wrocławiu
ul. Łowiecka 13/17 13/17
50-220 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 792 11 93, fax. 0-71 328 78 37
REGON: 93271853000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa trąbki dla Stowarzyszenia Pomocy Szkole na rzecz Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. K. Szymanowskiego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa trąbki dla Stowarzyszenia Pomocy Szkole na rzecz Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. K. Szymanowskiego we Wrocławiu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają łącznie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) dostarczą oświadczenia lub dokumenty wymienione w rozdz. VII SIWZ; 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 1 za wyjątkiem ppkt. b). 3. Ocena spełnienia ww warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy dołączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. 5. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp , sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (Wykonawcy występujący wspólnie składają jedno wspólne oświadczenie, które musi być podpisane przez Pełnomocnika ustanowionego do ich reprezentowania) b) w przypadku, kiedy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Wykonawcy obowiązani są złożyć ponadto: a) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych b) pełnomocnictwo Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowiecka.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę dwumanuałowego klawesynu francuskiego dla Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu, w Polsce
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa kotłów filharmonicznych dla Narodowego Forum Muzyki
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa fortepianów - sztuk 7 oraz pianin - sztuk 13 dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-23 - Dostawa marimby - sztuk 1 dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Dodano: 2013-11-29 - Zakup fortepianu do celów koncertowych i edukacyjnych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I st. im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy
Dodano: 2013-07-19 - Dostawa fortepianu - sztuk 2 dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Dodano: 2013-06-12 - Dostawa fortepianu do nowej szkolnej auli koncertowej w Państwowej Szkole Muzycznej I stopnia w Sycowie. Zadanie dofinansowanie jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2013-04-11 - Dostawa fortepianu - sztuk 2 dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Dodano: 2012-11-30 - Dostawa instrumentów muzycznych dla Orkiestry Wojskowej w Żaganiu.
Dodano: 2012-10-30 - Dostawa instrumentów wraz z akcesoriami dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Dodano: 2012-08-16