Nadleśnictwo Rudnik ogłasza przetarg
- Adres: 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Rzeszowska 134
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8766211
- Data zamieszczenia: 2011-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rudnik
ul. Rzeszowska 134 134
37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie
tel. 015 8766211 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_rudnik/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa torfu na szkółkę leśną w Nadleśnictwie Rudnik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zakup torfu rolniczego luzem w ilości 2000 m3, wraz z dostarczeniem na Szkółkę Zespoloną Nadleśnictwa Rudnik położoną w Leśnictwie Czarny Las oddz.115-116 na trasie drogi Rudnik -Jeżowe. Parametry jakie powinien posiadać torf: Odczyn Ph 5,0-6,5 Zawartość Mg /magnez/ 5.0-80.0mg/l N /azot/ 2.0-10.0 mg/l P /fosfor/ 2.0-20.0 mg/l K/potas/ 5.0-40.0 mg/l Ca/wapń/ 1000.0-2000.0 mg/l Niedopuszczalne zasolenie <0,70 g NaCl/l Zamawiający zastrzega sobie, że dostarczane partie nie mogą zawierać zanieczyszczeń mechanicznych typu kamienie, gruz, kawałki styropianu, korzenie i inne nie rozłożone kawałki drewna. Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo do badania zawartości wymienionych obcych elementów w dostarczanym torfie. Dostarczany torf nie może zawierać nasion chwastów, traw i innych niepożądanych w uprawie roślin. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania wyników badania po dostarczeniu materiału co do parametrów SIWZ. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego wskazanego maksymalnie o 30% ilości zamówienia. Zastosowanie prawa opcji będzie wynikało z faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia. Realizowanie opcjonalnej części będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 15 %. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091122009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj: 04.10.2011r. r. godz.10:00 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732,Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96 poz.620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990 w banku BGŻ oddział Stalowa Wola z dopiskiem:Dostawa torfu na szkółkę leśną w Nadleśnictwie Rudnik. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust 2.pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego - (parter) w terminie przewidzianym na składanie ofert, zaś kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.7 poniżej. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o uzupełnienie dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, lub pełnomocnictw, nie złożył ww. dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje także wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_rudnik/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną