Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ogłasza przetarg
- Adres: 93-217 Łódź, ul. Grota-Roweckiego 30
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6771551 , fax. 042 6771550
- Data zamieszczenia: 2010-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew
ul. Grota-Roweckiego 30 30
93-217 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6771551, fax. 042 6771550
REGON: 00434557500066 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA TONERÓW WKŁADÓW I TAŚM DO DRUKAREK , KSEROKOPIAREK I FAKSÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Nazwa i numer wg słownika CPV : -CPV : 31125000-1 części i akcesoria do aparatów fotokopiujących ; -CPV : 30192113-6 wkłady drukujące 2.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: tonerów; wkładów i taśm do drukarek, kserokopiarek i faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ul. Grota Roweckiego 30 oraz jednostek podległych. 3.Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawiera szczegółowy wykaz asortymentu oraz przewidywane ich ilości. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych asortymentów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy. 4. Wszystkie tonery, wkłady i taśmy do drukarek winny być oryginalne lub równoważne. Przez równoważne Zamawiający rozumie zamienniki oryginalnych wyrobów, mające pełna kompatybilność z urządzeniami , w których mogą być użytkowane materiały eksploatacyjne wchodzące w skład zamówienia, o parametrach takich samych bądź lepszych ( pojemność tuszu/toneru , wydajność i jakość wydruku ) w stosunku do typu zamówionego produktu fabrycznie nowego ( nowo wytworzonego w całości ) pochodzącego od producenta urządzenia , do którego materiał jest przeznaczony. 5. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowanego użytkowaniem zaoferowanych materiałów. 6.Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie , wolne od wad technicznych i prawnych , dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. 7.Przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację ( ilość, rodzaj , parametry techniczne ) bez konieczności naruszenia opakowania oraz wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi prze producenta np. hologramy. 8.Nie dopuszcza się oferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddawanych procesowi ponownemu napełnienia. 9.Artykuły wchodzące w skład zamówienia winny legitymować się 12 miesięcznym okresem przydatności do użytku licząc od dnia dostawy. 10.Na każde żądanie Zamawiającego , Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi a także posiadać ważne terminy przydatności. 11.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na adres Zamawiającego wskazany w zamówieniu w terminie 4 dni licząc od chwili otrzymania zamówienia, własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko , w godzinach 9.00 - 15.00. 12.Wykonawca zapewni możliwość składania zamówień za pośrednictwem faxu. 13.Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia każdorazowo po dokonaniu dostawy w oparciu o ceny jednostkowe oraz wielkości i rodzaj zrealizowanej dostawy. 14.Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy b) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw , zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia , rozumiana jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgodnione będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę. e) reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości , wad , załatwiane będą z należyta starannością rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia w terminie nie dłuższym niż 48 godzin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311250001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną