Przetargi.pl
Dostawa tonerów i wkładów atramentowych do drukarek i faksów dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914329500 , fax. 914329501
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
    ul. Jagiellońska 44
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914329500, fax. 914329501
    REGON: 810733454
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tonerów i wkładów atramentowych do drukarek i faksów dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa tonerów i wkładów atramentowych do drukarek i faksów dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. 2. Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Ilości wskazane w Załączniku nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej wartości cenowej wynikającej z oferty Wykonawcy. 4. Zamawiający poprzez ewentualne wskazanie nazw własnych elementów opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowe wymogi dotyczące materiałów eksploatacyjnych: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu lub materiałów równoważnych. Przez materiał eksploatacyjny równoważny zamawiający rozumie materiał fabrycznie nowy, kompatybilny ze sprzętem, w którym będzie użytkowany, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeżeli sprzęt posiada takie możliwości). 2) wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonywane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, datą produkcji i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 3) materiały eksploatacyjne muszą posiadać ochronę w postaci paska zabezpieczającego (plomby). 4) materiały eksploatacyjne muszą być pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów eksploatacyjnych (nieużywane). 5) materiały eksploatacyjne muszą posiadać fabryczne opakowanie wewnętrzne chroniące kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego; 6) materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenia na tonerze, tuszu, głowicy drukującej jednoznacznie określające model urządzenia i producenta danego materiału. Niedopuszczalne jest, aby materiały eksploatacyjne nosiły cechy przeklejania oznaczeń lub aby te oznaczenia były wykonywane przy użyciu standardowo dostępnych materiałów biurowych np. nalepki do adresowania. Oznaczenia te muszą być zgodne z oznaczeniami materiału opisanymi przez Wykonawcę w Załączniku nr 2 do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”; 7) oferowany toner lub wkład atramentowy powinien być przystosowany do zastosowania w urządzeniach posiadanych i wskazanych przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji Załącznika nr 2 do SIWZ; 8) Zamawiający informuje, iż zakupione materiały będą między innymi wykorzystywane w urządzeniach objętych gwarancją producenta. 9) oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować uszkodzeń i awarii posiadanych przez Zamawiającego urządzeń. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 10) w przypadku nie spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 8, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń drukujących Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych. 11) jeżeli sprzęt będący na gwarancji utraci prawa z niej wynikające na skutek uszkodzenia spowodowanego stosowaniem równoważnego przedmiotu zamówienia, Wykonawca na czas obowiązywania utraconej gwarancji zobowiązuje się do pokrycia kosztów serwisowania urządzenia przez autoryzowany serwis. 12) uszkodzenia o których mowa w punktach 9 i 10 muszą zostać stwierdzone przez autoryzowany serwis. 13) całkowitym kosztem przywrócenia sprawności urządzenia, tj. kosztem wykonania ekspertyzy, kosztem transportu, kosztem naprawy lub wymiany urządzenia na nowe zostanie obciążony Wykonawca. Jeżeli czas naprawy wyniesie więcej niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiąże się na własny koszt dostarczyć do siedziby Zamawiającego sprzęt zamienny, nie gorszy od sprzętu posiadanego przez Zamawiającego, wraz z materiałem eksploatacyjnym umożliwiającym Zamawiającemu pracę na tym sprzęcie w czasie trwania naprawy serwisowej. 14) jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego przedmiotu umowy niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) tj. np. powoduje zabrudzenia wydruków, wydruki są nieczytelne w części lub całości arkusza, powoduje zanieczyszczenia urządzeń, występuje niewłaściwe odwzorowanie kolorów, urządzenie nie rozpoznaje materiału, Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczony przedmiot umowy, którego żądanie dotyczy, wymieni na przedmiot spełniający wymagania Zamawiającego. 15) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować wyłącznie produkty posiadające oznaczenie CE oraz takie, które są wytworzone w zgodzie z prawami patentowymi. 16) wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 17) materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia dostawy danej partii produktów. 18) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie Raportów z testów lub innych dokumentów potwierdzających wydajność oferowanych tonerów i wkładów atramentowych obliczoną w oparciu o standardy wskazane w normach: ISO/IEC 19752 (dla tonerów drukarek monochromatycznych), ISO/IEC 19798 (dla tonerów drukarek kolorowych), ISO/IEC 24712 (dla wkładów drukarek atramentowych). 19) materiały eksploatacyjne muszą zapewniać najwyższą jakość wydruków od momentu instalacji do momentu całkowitego zużycia ładunku barwiącego, tj. na wydrukach nie mogą występować: zaszarzenia, nierównomierności w pokryciu pigmentem/tonerem, plamy, artefakty, niezadrukowane obszary w miejscach, które powinny zostać zadrukowane, obszary niezadrukowane nie mogą być pokryte proszkiem tonera w sposób zauważalny ludzkim okiem. 20) materiały winny zapewniać właściwą gęstość optyczną obszarów zadrukowanych. 21) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do protokolarnego odbioru w celu utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243). 6. Zamówienie będzie realizowane partiami. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć poszczególną partię zamówienia w nieprzekraczalnym terminie jaki zadeklaruje w ofercie, licząc od daty otrzymania zamówienia zgłoszonego pisemnie lub drogą elektroniczną (np. fax, e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-15:00). Uwaga: termin dostawy częściowej nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 08/2017”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.0.359). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach