Przetargi.pl
Dostawa tonerów i kaset oryginalnych, kaset i tonerów zastępczych lub regenerowanych.

Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-355 Poznań, ul. Przybyszewskiego 49
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8691759 , fax. 061 8691847
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Przybyszewskiego 49 49
    60-355 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8691759, fax. 061 8691847
    REGON: 00028883400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tonerów i kaset oryginalnych, kaset i tonerów zastępczych lub regenerowanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa tonerów i kaset oryginalnych, kaset i tonerów zastępczych lub regenerowanych w 2 pakietach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum . 1) Dodatkowe oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę złożoną przez Wykonawcę: a) W przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 1 wymagamy od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że Wykonawca: - gwarantuje odbiór zużytych tonerów i pustych kaset i ich ewentualną utylizację lub regenerację, - w przypadku uszkodzenia drukarki przez wadliwie działający toner/cartridge Wykonawca dokona naprawy drukarki na swój koszt, a na czas naprawy musi zapewnić drukarkę zastępczą o porównywalnych parametrach technicznych. b) W przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 2 wymagamy od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że Wykonawca: - w przypadku drukarek laserowych Wykonawca gwarantuje ilość stron druku (co najmniej identyczną ilość jak w produkcie oryginalnym oferowanym przez producenta drukarki), - w przypadku drukarek laserowych gwarantuje, że regeneracja musi uwzględniać minimum następujące czynności: wymiana/regeneracja wałka, wymiana listwy rozprowadzającej, wymiana uszczelniaczy, czyszczenie restonera, wymiana listwy zbierającej, - w przypadku uszkodzenia drukarki przez wadliwie działający toner/cartridge Wykonawca dokona naprawy drukarki na swój koszt, a na czas naprawy musi zapewnić drukarkę zastępczą o porównywalnych parametrach technicznych, - w przypadku wystąpienia problemów z tonerem, dostawca gwarantuje wymianę tonera na inny sprawny, - gwarantuje odbiór zużytych tonerów i kaset i ich ewentualną utylizację lub regenerację. Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach