Przetargi.pl
Dostawa tonerów i innych środków eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących na potrzeby Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Brzeska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 342 08 80 , fax. 0-83 343 55 24
  • Data zamieszczenia: 2017-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Brzeska
    21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 0-83 342 08 80, fax. 0-83 343 55 24
    REGON: 32296200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Wymiar sprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tonerów i innych środków eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących na potrzeby Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Sądzie Rejonowym z siedzibą w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 20-22 do następujących urządzeń: 1) drukarek: a) HP – 1010, 1018, 1020, 1022n, 1320, 2430tn, 4250dtn, P2015dn, 2055dn, COLOR LJ 3600, M400, 3015, b) LEXMARK - T644, MS 312, MS510, c) CANON PIXMA ix6550, CANON CRG 719 HBK; 2) kserokopiarek: a) TOSHIBA: STUDIO 160, e-STUDIO 182, e-STUDIO 233, b) RICOH: MP171SPF, MP161LM, 161/151S, MP171; 3) urządzeń wielofunkcyjnych: a) CANON: iR 1022A, b) PANASONIC DP-1820E, c) KONICA MINOLTA BIZHUB: - 363, C 364 (kolor); 4) faksów: a) RICOH 1195l, b) PANASONIC KX-FL 613PD. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV CPV 30125110-5 toner do fotokopiarek, CPV 30125120-8 toner do drukarek/faksów, CPV 30192113-6 wkłady drukujące, CPV 30124300-7 bębny do maszyn biurowych. 4. Dostarczane tonery i materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, nieuszkodzone, oryginalnie zapakowane i nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego użytkowania. 5. Zaoferowane tonery muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności od daty dostawy do Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby wydajność oferowanych tonerów była deklarowana zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych) oraz normą ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych). 7. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych, wymagając, aby produkt równoważny spełniał minimalne wymagania lub lepsze wskazane przez Zamawiającego w załącznik nr 1 do SIWZ oraz spełniał normy i standardy jakościowe. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych tonerów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, ani też w części w skład innych materiałów. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zapewnienie (oświadczenie), że ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia, jakości pracy danego urządzenia, że są to materiały o parametrach i właściwościach równych lub lepszych niż oryginalne ze znakiem firmowym producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. 8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane tonery są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego i spełniają wymagania określone w SIWZ. 9. Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały - bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów i w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia urządzeń, wynikłego z używania zaproponowanych materiałów równoważnych Wykonawca usunie je w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu drukującego/kopiującego na swój koszt, a w razie trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację, zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu, dołączając do oferty stosowne pisemne zapewnienie (oświadczenie). 10. Przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu znak firmowy producenta i datę ważności. 11. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczany towar, zgodnie z brzmieniem § 5 ust. 4 wzoru umowy. 12. Wykonawca odbiera od Zamawiającego zużyte materiały eksploatacyjne, a ich wartość uwzględnia w ustalaniu cen jednostkowych produktów dostarczanych. 13. Ilość towaru objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach 20% wartości brutto bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony wykonawcy. Głównym powodem, który może mieć wpływ na ewentualne zmniejszenie ilości zamawianego towaru jest prowadzenie przez Zamawiającego polityki oszczędnościowej, która zmierza do efektywniejszego wykorzystania przez podległych pracowników powierzonych materiałów, które stanowią przedmiot zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać Zamawiającemu dokładnie ten towar, który wymieniony jest w zamówieniu i który został przez niego zaoferowany. 15. Dostawy realizowane będą w formie zamówień cząstkowych, które uruchamiane będą każdorazowo, zgodnie z dyspozycją (zamówieniem) Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zapotrzebowania dwa dni przed terminem realizacji. 17. Wykonawca dostarczał będzie towar do Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22 w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym. 18. Koszty transportu towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywa na Wykonawcy. 19. Za wszelkie szkody, wady ukryte i uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca, który zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego towaru na wolny od wad. W momencie dostarczenia towaru do sądu będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. 20. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 4 dni roboczych. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. 21. Wykonawca zobowiązany będzie także do odbioru zużytych tonerów. 22. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach