Przetargi.pl
dostawa tonerów do drukarek sieciowych i lokalnych

Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-439 Warszawa, ul. Bródnowska 13/15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5114861 , fax. 022 5114729
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie
    ul. Bródnowska 13/15 13/15
    03-439 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5114861, fax. 022 5114729
    REGON: 14016696000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa tonerów do drukarek sieciowych i lokalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa tonerów do drukarek sieciowych i lokalnych 1. Dostarczone wkłady drukujące muszą być materiałami nowymi, pochodzącymi od producenta danego sprzętu lub materiałami równoważnymi. 2. Za artykuły równoważne należy uznawać artykuły fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych producenta urządzenia. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe w całości, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żadna z części np. bęben światłoczuły, obudowa, wałek podający, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo prefabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji. Materiały eksploatacyjne stosowane w drukarkach sieciowych muszą zapewniać prawidłową pracę urządzenia, w szczególności informować o pozostałej ilości tonera oraz o ilości stron pozostałych do wydrukowania. Materiały eksploatacyjne muszą być wyposażone w przewidziane elementy elektroniczne /chipy/ zgodnie z wymaganiami producenta urządzenia. Tonery musza posiadać taśmę zabezpieczającą. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dokument wystawiony dla producenta produktów potwierdzający, ze zaoferowane materiały eksploatacyjne spełniają parametry jakościowo-wydajnościowe określone wg pomiarów wykonanych zgodnie z metodologią ISO 19752, ISO 19798, ISO 24711. 4. Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. 5. Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecjalizowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. 6. Materiały zawarte w wykazie musza być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 7. Na opakowaniach powinny być wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek, z którym tonery są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 8. Materiały winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta. 9. Materiały eksploatacyjne musza posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy liczą od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 10. Każde urządzenie jest chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. W przypadku uszkodzenia urządzenia Zamawiającego na skutek wadliwego działania dostarczonego przez Wykonawcę materiału eksploatacyjnego, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy urządzenia na własny koszt, w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia awarii. 11. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych wcześniej do Zamawiającego. Odbiór zużytych pojemników będzie następował po pisemny zgłoszeniu w ciągu 7 dni. W związku z powyższym cena materiałów eksploatacyjnych powinna uwzględnić wartość zwróconych zużytych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zwrócone, zużyte materiały eksploatacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów ani odpowiedzialności. 12. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający poprosi o dostarczenie do wglądu losowo wybrane materiały eksploatacyjne. 1 Toner do HP LJ 1160- Q5949A lub równoważny min. wydajność 2500 str. zgodnie z normą ISO/IEC 19752 szt. 30 2 Toner do SAMSUNG ML-3470D- ML-D3470A lub równoważny min. wydajność 4000 str. zgodnie z normą ISO/IEC 19752 szt. 60 3 Toner do KONICA MINOLTA 1600F- TC16 lub równoważny min. wydajność 4000 str. zgodnie z normą ISO/IEC 19752 szt. 15
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 8.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.1.5. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ, łącznie ze wzorem umowy. 8.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, że: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Powyższe oświadczenie należy potwierdzić, dołączając do oferty: - aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawia w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach