Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-107 Kraków, pl. Na Stawach 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4227110 , fax. 012 4229785
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
pl. Na Stawach 1 1
30-107 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4227110, fax. 012 4229785
REGON: 35711407500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tonerów do drukarek laserowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Tonery do drukarek: 1. Hawlett Packard Laser Jet 3600 DN black Q6470A - 10 szt. yellow Q6472A -10 szt. cyan Q6471A - 10 szt. magenta Q6473A - 10 szt. 2. Hawlett Packard Laser Jet 2605 DN black Q6000A - 3 szt. yellow Q6002A - 3 szt. cyan Q6001A - 3 szt. magenta Q6003A - 3 szt. 3. Hawlett Packard Laser Jet 3500dn black Q2670A - 10 szt yellow Q2672A - 10 szt. cyan Q2671A - 10 szt magenta Q2673A - 10 szt. 4. Hawlett Packard Laser Jet 2420d Q6511A - 20 szt. 5. Hawlett Packard Laser Jet 1010/1015 Q2612A - 5 szt. 6. Hawlett Packard Laser Jet 1320 Q5949A - 5 szt. 7. Hawlett Packard Laser Jet 3005 Q7551A - 75 szt. 8. Hawlett Packard Laser Jet P1505 N CB436A - 5 szt. 9. LEXMARK X-215 18S0090 - 5 szt. 10. LEXMARK E240 24016SE - 5 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnisienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania talach uprawnień poprzez wykazanie: A1 - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej); B/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia C/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia / nie spełnia (obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku). Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: Ad A 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepis wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ad B - Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy, Ad C - Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art 22 ustawy, Ad D - Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art 22 ustawy, UWAGA: 1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt A1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1 niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla Sądu Okręgowego w Krakowie
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego (tonerów, bębnów światłoczułych)
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa tonerów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Krakowie i urzędów skarbowych woj. małopolskiego
Dodano: 2016-05-13 - sukcesywna dostawa tonerów i tuszy dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2016-04-28 - Zakup i dostawę tonerów i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów.
Dodano: 2016-04-12 - 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie prze okres 12 miesięcy.
Dodano: 2016-04-06