Przetargi.pl
Dostawa tonerów, cartridgeów taśm i bębnów do sprzętu informatycznego

3 Regionalna Baza Logistyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 137 554 , fax. 261 137 553
  • Data zamieszczenia: 2017-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna
    ul. Montelupich 3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 261 137 554, fax. 261 137 553
    REGON: 12139041500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tonerów, cartridgeów taśm i bębnów do sprzętu informatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, cartridgeów, taśm i bębnów do sprzętu informatycznego. Wyszczególnienie materiałów oraz ich ilość określona została w załączniku do SIWZ Formularz cenowy wykaz asortymentowo ilościowy. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20.04.2017 r. do godz. 10:00, w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie zamawiającego, że zaistniały okoliczności, o których mowa w rozdziale IX, pkt. 11 i 12 niniejszej specyfikacji, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji. b) zobowiązanie gwaranta do zapłaty żądanej kwoty niezwłocznie po otrzymaniu stosownego wezwania do zapłaty od zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni. c) kwota, jaką gwarant zobowiązuje się wypłacić zamawiającemu (beneficjentowi gwarancji) w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zatrzymanie wadium, z zastrzeżeniem, że nie może być ona niższa niż kwota określona w rozdziale IX, pkt. 1 niniejszej specyfikacji. d) że zobowiązaniem gwaranta do wypłaty objęte są wszystkie przypadki zatrzymania wadium określone w ustawie Prawo zamówień publicznych. 4. Termin wniesienia wadium upływa dnia 20.04.2017 r. o godz. 10:00 5. Wadium, wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na konto 3 Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie nr: Bank NBP O/O KRAKÓW Nr konta: 36 1010 1270 0052 1013 9120 1000 z dopiskiem: wadium – Dostawa tonerów, cartridgeów, taśm i bębnów do sprzętu informatycznego - Sprawa nr 66/2017 6. Wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się za skuteczne, jeżeli w dniu składania ofert do godziny 10:00 środki pieniężne znajdują się na rachunku bankowym zamawiającego (o ile jest to możliwe zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). 7. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium, oryginały należy deponować w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii jawnej 3 Regionalnej Bazy Logistycznej, ul. Montelupich 3, mieszczącej się w budynku nr 28 lub wraz z ofertą (w osobnej kopercie z dopiskiem: zabezpieczenie zapłaty wadium, nr sprawy 66/2017) - o ile jest to możliwe zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, o ile oryginał został zdeponowany w kancelarii jawnej osobno a nie z ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach