Przetargi.pl
Dostawa tonerów, cartridgeów, taśm i bębnów

3 Regionalna Baza Logistyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 137 554 , fax. 261 137 553
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna
    ul. Montelupich 3 3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 261 137 554, fax. 261 137 553
    REGON: 12139041500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.3rblog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tonerów, cartridgeów, taśm i bębnów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, cartridgeów, taśm i bębnów do sprzętu informatycznego. Wyszczególnienie materiałów oraz ich ilość określona została w załączniku do SIWZ - Formularz cenowy - wykaz asortymentowo-ilościowy. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje 1 zadanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301821136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 02.08.2016 r. do godz. 10:00, w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00 100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie zamawiającego, że zaistniały okoliczności, o których mowa w rozdziale IX, pkt. 9 i 10 niniejszej specyfikacji, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji. b) zobowiązanie gwaranta do zapłaty żądanej kwoty niezwłocznie po otrzymaniu stosownego wezwania do zapłaty od zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni. c) kwota, jaką gwarant zobowiązuje się wypłacić zamawiającemu (beneficjentowi gwarancji) w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zatrzymanie wadium, z zastrzeżeniem, że nie może być ona niższa niż kwota określona w rozdziale IX, pkt. 1 niniejszej specyfikacji. d) że zobowiązaniem gwaranta do wypłaty objęte są wszystkie przypadki zatrzymania wadium określone w ustawie Prawo zamówień publicznych. 4. Termin wniesienia wadium upływa dnia 02.08.2016 r. o godz. 10:00 5. Wadium, wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na konto 3 Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie nr: Bank NBP O O KRAKÓW Nr konta: 36 1010 1270 0052 1013 9120 1000 z dopiskiem: wadium Dostawa tonerów, cartridgeów, taśm i bębnów Sprawa nr 149 2016 Wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się za skuteczne, jeżeli w dniu składania ofert do godziny 10:00 środki pieniężne znajdują się na rachunku bankowym zamawiającego (o ile jest to możliwe zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium, oryginały należy deponować w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii jawnej 3 Regionalnej Bazy Logistycznej, ul. Montelupich 3, mieszczącej się w budynku nr 28 lub wraz z ofertą (w osobnej kopercie z dopiskiem zabezpieczenie zapłaty wadium, nr sprawy 149 2016) o ile jest to możliwe zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, o ile oryginał został zdeponowany w kancelarii jawnej osobno a nie z ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rodzaj materiałów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną