Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126468502 , fax. 126468930
- Data zamieszczenia: 2017-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
os. Złotej Jesieni 1
31-826 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126468502, fax. 126468930
REGON: 121188694 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA TONERÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów nowych i nieregenerowanych (zamienniki), wykonanych z części które nie były nigdy wcześniej używane o parametrach technicznych nie gorszych niż zalecane przez producenta urządzenia. 4. Wykonawca zapewnia niezawodną pracę przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w użytkowaniu przedmiotu zamówienia (które nie wynikają z błędnej eksploatacji), Wykonawca, w ramach gwarancji, zobowiązany jest w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia – do wymiany danego asortymentu na nowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania i utylizacji zużytych pojemników na własny koszt. Odbiór zużytych pojemników odbywać się będzie raz w miesiącu (w terminie obustronnie uzgodnionym) lub w momencie sukcesywnej dostawy. 6. Każdy przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista drukarek do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany), opis wydajności poszczególnych produktów informujący o ilości wydrukowanych stron A4 przy zadruku 5%. 7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uszkodzenia urządzenia spowodowanego przez dostarczony materiał eksploatacyjny, Wykonawca zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów naprawy i transportu urządzeń, które uległy awarii w wyniku nieprawidłowego działania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Powyższa naprawa będzie przeprowadzona przez firmę wskazaną przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt naprawy. 8. W przypadku kwestionowania przez Wykonawcę przyczyny uszkodzenia urządzenia wskazanej przez serwis obsługujący Zamawiającego, Wykonawca zleci ekspertyzę innej jednostce serwisu zewnętrznego. 9. W przypadku gdy ekspertyza dokonana przez inną jednostkę serwisu zewnętrznego potwierdzi, że przyczyną uszkodzenia jest użytkowanie materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się: a) ponieść wszelkie koszty związane z naprawą urządzenia b) na czas naprawy tego urządzenia dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy, urządzenie zastępcze o parametrach techniczno-eksploatacyjnych nie gorszych od naprawianego urządzenia. 10. W przypadku braku możliwości usunięcia uszkodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe o nie gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy. 11. Jeśli uszkodzenia sprzętu z winy materiału eksploatacyjnego będą się powtarzać, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę z winy Wykonawcy. 12. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19”.
Dodano: 2020-10-21 - Dostawa macierzy, komputerów, oprogramowania, urządzeń sieciowych oraz sprzętu multimedialnego
Dodano: 2019-10-09 - przetarg nieograniczony na zakup i dostawę urządzeń komputerowych, oprogramowania i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2019-07-10 - Dostawa, konfiguracja i wsparcie techniczne serwera dla wydziału geodezji
Dodano: 2019-07-08 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2019-02-19 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2019-01-18 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2018-12-13 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2018-11-29 - Dostawa sprzętu komputerowego i do digitalizacji wraz z akcesoriami i oprogramowaniem do Instytutu Ochrony Przyrody PAN w Krakowie w ramach projektu pn. „Otwarte Zasoby w Repozytorium Cyfrowym Instytutów Naukowych (OZwRCIN)”
Dodano: 2018-08-21 - Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania
Dodano: 2018-08-03