Przetargi.pl
Dostawa tokarki konwencjonalnej do pracowni zawodowej dla zawodu technik mechatronik do Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim realizowana w ramach projektu „Kształcenie zawodowe w Powiecie Golubsko – Dobrzyńskim”

Powiat Golubsko-Dobrzyński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac 1000-lecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 683 53 80/81 , fax. 56 475 61 11
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Golubsko-Dobrzyński
    Plac 1000-lecia 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 683 53 80/81, fax. 56 475 61 11
    REGON: 871118550
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tokarki konwencjonalnej do pracowni zawodowej dla zawodu technik mechatronik do Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim realizowana w ramach projektu „Kształcenie zawodowe w Powiecie Golubsko – Dobrzyńskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest dostawa nowej, nieużywanej tokarki konwencjonalnej do pracowni zawodowej dla zawodu technik mechatronik do Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Urządzenie przewidziane do dostarczenia w ramach niniejszego postępowania powinno być dostarczone do Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Dostarczone w ramach niniejszego postępowania urządzenie szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów. W szczególności (jeśli jest to wymagane) musi posiadać deklarację zgodności "CE", potwierdzającą zgodność tych urządzeń z przepisami szczególnymi. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem "CE" musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. Urządzenie szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ powinno posiadać niezbędne świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty bezpieczeństwa oraz dokumenty dopuszczające do obrotu na polskim rynku. Zaoferowana, a następnie dostarczona przez Wykonawcę tokarka będąca elementem dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także towarzyszące jej akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich, urządzenie musi być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy / akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do jej uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów; Dostarczona tokarka będąca elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także jej akcesoria muszą być: a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego, b) fabrycznie nowa, nigdy wcześniej nieużywana, nieposiadająca śladów użytkowania, niedotknięta żadną wadą fizyczną oraz wolna od obciążeń prawami osób trzecich, Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia przez Wykonawcę tokarki, w tym jej akcesoriów oraz innych wyrobów lub artykułów stanowiących przedmiot zamówienia, będących produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi; Gwarancja na tokarkę dostarczona przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla Zamawiającego stanie się automatycznie postanowieniem umowy o wykonanie zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu jej obowiązywania nie może ulec zmianie; Bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Wykonawca będzie zobowiązany ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42621000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, - w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, które stanowią potencjał innych podmiotów - Wykonawca jest zobowiązany przedstawić pisemne zobowiązanie się tych podmiotów do udostępnienia wskazanych: potencjału technicznego i osób na czas realizacji zamówienia. 2.Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - propozycja treści zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach