Przetargi.pl
Dostawa tłuszczy roślinnych i zwierzęcych dla Jednostki Wojskowej 2414 Sprawa Nr 04/2010/PN/Żywn.

Jednostka Wojskowa 2414 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6847323, 022 6848574 , fax. 022 6847323
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2414
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6847323, 022 6848574, fax. 022 6847323
    REGON: 01027255800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tłuszczy roślinnych i zwierzęcych dla Jednostki Wojskowej 2414 Sprawa Nr 04/2010/PN/Żywn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa tłuszczy roślinnych i zwierzęcych dla Jednostki Wojskowej 2414 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA l.p. Nazwa asortymentu J.m. Polska Norma Ilość 1 Olej jadalny uniwersalny 5l l PN-A-86908:2000 1 200 2 Masło roślinne w kostkach 250g kg PN-A-86901;1997 800 3 Smalec wieprzowy w kostkach 200/250g kg PN-90A-85802 400 DODATKOWE DANE DOTYCZĄCE przedmiotu zamówienia: Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, niedostateczna ocena organoleptyczna produktu zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne masło roślinne - objawy psucia, zjełczenia, rozwarstwienia składników, olej - objawy psucia, zmętnienie niespełnienie norm dotyczących zawartości kwasów tłuszczowych, metali szkodliwych dla zdrowia oraz substancji dodatkowych, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia Opakowanie oleju opakowanie jednostkowe - butelka plastikowa (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością) 5 l, opakowanie zbiorcze - zgrzewa termokurczliwa opakowanie zbiorcze - ułożone warstwami na europalecie, każda warstwa przełożona przekładką tekturową, paleta ostreczowana folią, Opakowanie masła roślinnego: kostka o wadze 250g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej, opakowanie zbiorcze - pudła kartonowe lub pojemniki plastikowe, Opakowanie - smalec: kostka o wadze 200g lub 250 g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej, opakowanie zbiorcze - pudła kartonowe lub pojemniki plastikowe, Oznakowanie powinno zawierać: a.) nazwę dostawcy - producenta, adres, b.) nazwę produktu, c.) pojemność opakowania, d.) datę - termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), e.) warunki przechowywania, f.) datę załadowania do transportu. Towar będzie odpowiadał polskim normom jakościowym PN, ponadto będzie I klasy Dostawy będą odbywać się wg dostarczonych zamówień do godziny 1100 Towar dostawca dowozić będzie do magazynu żywnościowego jednostki na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 154000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) [Warunki udziału w postępowaniu] O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, a w szczególności: a) są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym, b) posiadają uprawnienia i zezwolenia do wykonywania określonej działalności, c) posiadają doświadczenie tj.: zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum 1 umowę odpowiadającą zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia, d) dysponują potencjałem technicznym tj.; dysponują minimum 1 środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę nie mniejszą niż 16 000,00 zł. 2) [Sposób oceny spełniania warunków] Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do siwz 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do siwz 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 4) oświadczenie podmiotów (o których mowa w art. 26 ust. 2b) pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 5) obowiązującą decyzję, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2006 Nr 17, poz. 127 późn. zm.) wystawioną przez powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub obowiązująca decyzję, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r., Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) wystawioną przez państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zakładu w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Decyzje wydane na podstawie ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) zachowują swoją aktualność na mocy art. 122 ust. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). Zakłady produkujące lub wprowadzające żywność do obrotu objęte rejestrami prowadzonymi na podstawie art. 27 a ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia i spełniają wymagania zamawiającego. 6) Wykonawcy, o których mowa w art. 63 ust. 2 pkt.4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r. Nr 171, poz. 1225 późn. zm.) składają zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 5 zaświadczenie państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów w zakresie przedmiotu zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 7) protokół z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z dnia 27 września 2006r. Nr 171, poz.1225 z późn. zm./ - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ urzędowej kontroli o prawidłowości stosowania systemu HACCP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) Wykonawcy, o których mowa w art. 63 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 r. Nr 171, poz. 1225 późn. zm.) składają zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 7 składają aktualne zaświadczenie wystawione przez państwowy powiatowy inspektorat sanitarny o spełnianiu wymagań sanitarnych dotyczące przewozu żywności na środek transportu - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej artykułów rolno - spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005r. Nr.187 poz.1577 z późn. zm.) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 10) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokument lub dokumenty zgodnie z zasadami określonymi w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2009r. Nr 226, poz. 1817). 3. Dokumenty wskazane powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Wykonawcy, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, zostaną przez zamawiającego wezwani do ich złożenia w określonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie), spowoduje wykluczenie wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt.3) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4). 6. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania (art.24 ust. 2, pkt. 2) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4). 7. Celem umożliwienia oceny, oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy wypełniony, co do treści według dołączonego wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Jeżeli podmioty występują wspólnie - przed podpisaniem umowy wymagana jest umowa regulująca ich współpracę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach