Przetargi.pl
Dostawa tlenu medycznego ciekłego oraz w butlach, dostawę podtlenku azotu oraz dwutlenku węgla wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem

Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2012021 , fax. 018 2015351
  • Data zamieszczenia: 2014-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
    ul. Kamieniec 10 10
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2012021, fax. 018 2015351
    REGON: 00031151000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tlenu medycznego ciekłego oraz w butlach, dostawę podtlenku azotu oraz dwutlenku węgla wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnej: 1) Dostawie tlenu medycznego ciekłego z jednoczesną dzierżawą zbiornika na ciekły tlen o pojemności 3000 - 3500 L wraz z urządzeniami rozprężającymi - wg zestawienia i wymogów szczegółowo określonych w punkcie 3.2. SIWZ (Pakiet - Nr 1), 2) Dostawie podtlenku azotu medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli, dostawa dwutlenku węgla medycznego do zastosowań wewnętrznych wraz z dzierżawą butli - wg zestawienia i wymogów szczegółowo określonych w punkcie 3.3. SIWZ (Pakiet - Nr 2), 3) Dostawie tlenu medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli - wg zestawienia i wymogów szczegółowo określonych w punkcie 3.4. SIWZ (Pakiet - Nr 3), 4) Napełnieniu wraz z legalizacją butli 2 L i 10 L będących własnością Zamawiającego - wg zestawienia i wymogów szczegółowo określonych w punkcie 3.5. SIWZ (Pakiet - Nr 4), 5) Dostawie mieszanki medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym (50% v/v + 50% v/v) wraz z dzierżawą butli i stojaków - wg zestawienia i wymogów szczegółowo określonych w punkcie 3.6. SIWZ (Pakiet - Nr 5), dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem zgodnie z potrzebami Zamawiającego w okresie 24 miecięcy, zgodnie z zasadmi i wymogami szczegółowo określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony tlen medyczny będący przedmiotem niniejszego zamówienia misu spełniać wymogi Farmakopei Europejskiej Ph.Eur.0417. 3. Ponadto Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczone gazy medyczne do użytkowania medycznego na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć. 4. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw gazów medycznych przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie przeciętnie raz na miesiąc na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Sekcji Technicznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem za pomocą telefonu potwierdzonego niezwłocznie faksem lub pismem. 5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy gazów medycznych odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w terminie 3 dni od złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00, a w przypadkach awaryjnych do 12 godzin po zgłoszeniu. Ponadto Zamawiający zastrzega, że w zakresie dostawy tlenu medycznego ciekłego do dzierżawionego zbiornika, w związku z możliwością zdalnego monitorowania, to na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia Zamawiającemu ciągłych dostaw tlenu medycznego ciekłego tak, aby jego stan w zbiorniku nie był niższy niż 20% pojemności zbiornika. 6. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach, ze zwłoką nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, że podana powyżej w SIWZ ilość poszczególnych gazów medycznych będąca przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji. 8. Ponadto Zamawiający zastrzega, że dostawy objęte niniejszym przedmiotem zamówienia musi być wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. 9. Zamawiający zastrzega, że dostawa gazów medycznych w butlach Wykonawcy musi odbywać się w butlach posiadających ważną legalizację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241115000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową na poszczególne Pakiety Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium (łączna wartość wadium dla 5 Pakietów wynosi 5.100,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto złotych 00/100) w odpowiedniej wysokości, dla każdego z pakietów, na który Wykonawca składa ofertę przetargową, tj. do: Pakietu Nr 1 - 2.200,00 zł, Pakietu Nr 2 - 500,00 zł, Pakietu Nr 3 - 1.300,00 zł, Pakietu Nr 4 - 100,00 zł, Pakietu Nr 5 - 1.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach