Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8115470 , fax. 74 8115470
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
ul. Wolności 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 8115470, fax. 74 8115470
REGON: 000288283 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy-Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa terminala dotykowego z czytnikiem, programatora wraz z brelokami oraz pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa terminala dotykowego z czytnikiem, programatora wraz z brelokami oraz pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa zgodnie formularzami cenowymi wg zał. nr 1a i 1b oraz specyfikacjami technicznymi wg zał. nr 2a i 2b do SIWZ w podziale na 2 części zamówienia: CZĘŚĆ I: Dostawa terminala dotykowego z czytnikiem, programatora wraz z brelokami dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa. CZĘŚĆ II: Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys. euro a poniżej progów określonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2015r., poz. 2164 ze zm. zwanej dalej Pzp). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów wg zał. nr 4a do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 1, 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg 1a i/lub 1b, 3. Specyfikacja techniczna oferowanych dostaw – zał. nr 3a i /lub 3b, 4. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia gminnej pracowni komputerowej w ramach konkursu grantowego miniPakt współf. przez UE w ramach EFRR,Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC)2014-2020, pakiet REACT-EU
Dodano: 2023-12-13 - Dostawa wyposażenia i oprogramowania pracowni multimedialnej w ramach realizacji projektu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa sprzętu w ramach programu „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe” w gminie Miękinia
Dodano: 2023-11-22 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu do pracowni dydaktycznych w kilkudziesięciu Szkołach Zawodowych i Technikach na Dolnym Śląsku w ramach projektu dofinasowanego w EFS pn. "Wsparcie (...)"-III postępowanie
Dodano: 2023-11-08 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU
Dodano: 2023-10-15 - Dostawa sprzętu VR i elektronicznego do szkół Powiatu Lwóweckiego
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina - stacje robocze.
Dodano: 2023-08-09 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach konkursu grantowego "Cyfrowy Powiat"
Dodano: 2023-08-04 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU
Dodano: 2023-07-30