21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 041 3780332
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
ul. Gen. F. Rzewuskiego 8 8
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3780919, 3780348, fax. 041 3780332
REGON: 29052485300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa telewizorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiot zamówienia stanowi - 100 szt. telewizorów oraz 70 szt. uchwytów ściennych do zwieszenia telewizorów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323246006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz cenowo-ilościowy - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Formularze oferty z cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą do Zamawiającego - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że firma nie podlega wykluczeniu z postępowania, art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie, że firma nie zalega w płaceniu składek do Urzędu skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Podpisany projekt Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 9. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, powinno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Mocodawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DO PAWILONU C SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA - DOSTAWA SPRZĘTU RTV
Dodano: 2014-10-16 - DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DO PAWILONU C SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA - DOSTAWA SPRZĘTU RTV I AGD
Dodano: 2014-09-01 - ZAKUP WYPOSAŻENIA DO ROZBUDOWANEGO PAIWLONUC1 SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA W BUSKU - ZDROJU
Dodano: 2013-05-31 - ZAKUP WYPOSAŻENIA DO ROZBUDOWANEGO PAWILONU C1 SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA W BUSKU - ZDROJU
Dodano: 2013-05-13 - Zakup i dostawa sprzętu na rzecz realizacji projektu pod nazwą: Dobre perspektywy - ucząc innych, uczymy się sami
Dodano: 2013-03-12 - Dostawa sprzętu AGD i RTV dla Muzeum i Rezerwatu Archeologiczno-Przyrodniczego w Krzemionkach
Dodano: 2011-10-02