Przetargi.pl
DOSTAWA TECHNOLOGII FONTANNY NA PLACU POKOJU W LĘBORKU WRAZ Z URUCHOMIENIEM I EKSPLOATACJĄ

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA TECHNOLOGII FONTANNY NA PLACU POKOJU W LĘBORKU WRAZ Z URUCHOMIENIEM I EKSPLOATACJĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa technologii fontanny na Placu Pokoju w Lęborku wraz z uruchomieniem i eksploatacją. 1.1. Prace obejmuje dostawę, montaż, zaprogramowanie i uruchomienie fontanny suchej w nawierzchni Placu Pokoju w Lęborku, m. in.: 1.1.1. dostawę i montaż tryskaczy z oświetleniem LED RGB (w tym nawiercenie płyt kamiennych) z możliwością indywidualnego sterowania każdym z tryskaczy (z szafy sterującej), o płynnej i skokowej regulacji wysokości strumienia wody w zakresie od 0,2m do 5,0m - 24 sztuki 1.1.2. dostawę i montaż wyposażenia niecki fontanny w instalacje elektryczne i doprowadzające wodę 1.1.3. przyłączenie fontanny do sieci elektrycznej (dł. ok. 78m) wraz z szafą sterującą (w odległości ok. 45 m) 1.1.4. dostawę, montaż i podłączenie wiatromierza oraz włącznika fontanny w nawierzchni Placu 1.1.5. opracowanie programów sterujących i uruchomienie fontanny w pięciu trybach pracy 1.1.6. eksploatację fontanny do rozpoczęcia sezonu wiosennego 2015 1.2. Wcześniej zrealizowane zostały następujące roboty: 1.2.1. etap I - budowa przyłączy wod-kan i rur osłonowych do przyłącza elektrycznego 1.2.2. etap II - budowa niecki i nawierzchni fontanny. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technologicznych fontanny na podstawie dokumentacji projektowej pt. Projekt budowlany zamienny - Przebudowa Placu Pokoju - fontanna - Załącznik nr 8 do SIWZ z następującymi uwagami: 2.1.1. na wcześniejszym etapie wykonana została rura osłonowa na trasie fontanna - szafa sterująca fontanny - szafa sterująca Placu - szafa przyłączeniowa (na szczycie budynku Plac Pokoju 23-25) - rurę należy wykorzystać do przyłączenia do sieci energetycznej, ułożenia przewodów pomiędzy szafą sterującą fontanny a fontanną oraz do ewentualnego połączenia szafy sterującej fontanny z szafą sterującą Placu 2.1.2. na wcześniejszym etapie wykonane zostały dwie rury osłonowe na trasie szafa sterująca fontanny - fontanna, które należy wykorzystać do ułożenia instalacji elektrycznej od szafy sterującej fontanny do fontanny 2.1.3. na wcześniejszym etapie wykonany został kabel łączący szafę sterującą fontanny z latarnią - kabel należy wykorzystać do podłączenia wiatromierza do szafy sterującej 2.1.4. na wcześniejszym etapie wykonana została niecka fontanny wraz z nawierzchnią (odpowiednie spadki, konstrukcja kratowa, płyty granitowe bez nawiercenia otworów) - w tym zakresie do wykonania pozostaje nawiercenie otworów w płytach granitowych dla zamontowania tryskaczy oraz zamontowanie w nawierzchni włącznika fontanny 2.1.5. zakres prac zrealizowanych na wcześniejszych etapach wykazany jest na dokumentacji powykonawczej stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ 2.1.6. z zakresu prac opisanego w dokumentacji projektowej wyłącza się instalację nagłośnieniową 2.2. eksploatację fontanny w zakresie wszystkich zabiegów wymaganych w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi do uruchomienia wiosną 2015 (wraz z tym uruchomieniem i w ciągu dwóch tygodni od uruchomienia). Koszty mediów (woda, energia elektryczna) pokrywa Zamawiający. 2.3. opracowanie i uruchomienie programów (czas trwania min. 15 min) sterujących pracą fontanny: 2.3.1. program dzienny normalnej pracy fontanny (z uwzględnieniem różnych wariantów wyrzutu wody) 2.3.2. program dzienny z muzyką (z uwzględnieniem różnych wariantów wyrzutu wody wraz z muzyką) 2.3.3. program nocny (z uwzględnieniem różnych wariantów wyrzutu wody i oświetlenia fontanny) 2.3.4. program nocny (z uwzględnieniem różnych wariantów wyrzutu wody i oświetlenia fontanny wraz z muzyką) 2.3.5. program sterujący umożliwiający wykorzystanie włącznika w posadzce (uruchamiający odpowiednią dyszę po naciśnięciu odpowiedniego przycisku) 2.4. opracowanie instrukcji obsługi całości fontanny wraz z oprogramowaniem i przeszkolenie przedstawicieli zamawiającego w tym zakresie 3. Ustalenia dodatkowe: 3.1. Realizacja robót objęta jest pozwoleniem na budowę obejmującym przebudowę Placu Pokoju (Załącznik nr 10 do SIWZ). Wszelkie prace należy prowadzić zgodnie z decyzją. 3.2. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentach. Określa się następujące niezmienne parametry fontanny określone dokumentacją projektową: 3.2.1. ilość tryskaczy, wysokość i sposób wyrzutu wody, sposób podświetlenia, możliwość indywidualnego sterowania każdym z tryskaczy w zakresie wysokości i sposobu wyrzutu wody oraz czasu włączenia 3.2.2. sposób uzdatniania i oczyszczania wody 3.2.3. oprogramowanie sterujące umożliwiające zastosowanie podświetlenia, koordynacji z muzyką oraz iluminacją Placu oraz sterowanie przy użyciu włącznika w nawierzchni Placu 3.3. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 3.3.1. organizacja terenu budowy, w tym ogrodzenia, przejścia tymczasowe, oznakowanie terenu prac, zasilanie w niezbędne media kosztem i staraniem wykonawcy, zabezpieczenie wykopów, organizację zaplecza socjalnego, placów na składowanie materiałów, ewentualne opłaty za zajęcie pasa drogowego i wszelkie inne opłaty związane z prowadzeniem robót budowlanych 3.3.2. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania odbioru robót budowlanych oraz badań zagęszczenia gruntu, 3.3.3. uwzględnienie uwag zgłoszonych w uzgodnieniach branżowych 3.3.4. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją, 3.4. Wymagany termin gwarancji wynosi pięć lat od dnia odbioru końcowego zadania. Wykonawca złoży Gwarancję w formie odrębnego dokumentu, który będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru zadania. 4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się dokonać dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 5. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 6. 6.1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 6.2. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 6.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: DOSTAWA TECHNOLOGII FONTANNY NA PLACU POKOJU W LĘBORKU. 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 19.03.2014 r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: 5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 5.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ustawy Pzp niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.lebork.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach