Przetargi.pl
Dostawa technicznych środków materiałowych do TS 11 ISKRA, śmigłowców SW 4 i Mi 2, Nr 20 13 N.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa technicznych środków materiałowych do TS 11 ISKRA, śmigłowców SW 4 i Mi 2, Nr 20 13 N.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych do TS 11 ISKRA, śmigłowców SW 4 i Mi 2, na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Jednostki Wojskowej 4929 w Dęblinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 (trzynaście) odrębnych zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 jedno) lub kilka zadań. 3. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla każdego z zadań. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oryginał faktury, obejmujący ej wartość zamówienia wynikającą z danej partii dostawy przedmiotu umowy oraz dokumenty potwierdzające odbiór jakościowy protokół odbioru technicznego wystawiony przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe RPW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych do TS 11 ISKRA, śmigłowców SW 4 i Mi 2, na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Jednostki Wojskowej 4929 w Dęblinie w asortymencie i ilościach określonych w formularzu ofertowym tj: załączniku nr 1 do siwz. 5.Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były: a nowe, nieregenerowane; b pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia c gatunku I 6 Wyroby powinny być zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości podczas przechowywania w warunkach magazynowych dla wszystkich wyrobów przez okres 24 miesięcy za wyjątkiem kloszy i żarówek od daty odbioru przez Zamawiającego. 7. Techniczne środki materiałowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia winny być dostarczone wraz z oryginalnymi dokumentami producenta np. metryka, certyfikat jakości, itp. potwierdzającymi spełnienie wymagań dokumentacji technicznej, produkcyjnej lub odpowiednich norm. W przypadku nieprzestrzegania powyższych wymagań Zamawiający wstrzyma się od zapłaty całości należności wynikającej z danej faktury do czasu dopełnienia tych wymagań przez Wykonawcę. 8. Odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia dokona RPW wyznaczone przez Inspektorat Uzbrojenia na podstawie klauzul jakościowych stanowiących załącznik nr 6 do siwz oraz zawartych w ogólnych warunkach umowy. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić RPW o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia na co najmniej 5 dni (pięć dni) przed jego planowanym terminem. 9.Zamawiający dopuszcza oferowanie zamienników. Przez zamienniki Zamawiający rozumie części zamienne o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do części wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego i jednocześnie dopuszczonych do stosowania przez producenta samolotu na typie samolotu określonym w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do siwz. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 10. Stosowanie zamienników dopuszczalne jest tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na zastosowanie zamiennika w formie pisemnej. 11. Dostawa powinna być zrealizowana przez dostawcę do magazynu służby Zaopatrzenia Lotniczo Technicznego znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 14 00. 12. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego minimum z dwudniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub faksem. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 14. Warunkiem koniecznym przyjęcia dostawy przez Zamawiającego będzie przedstawienie przez Wykonawcę protokół odbioru technicznego podpisanego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe właściwe według siedziby Wykonawcy, który jednocześnie będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT. Każda partia dostarczonego asortymentu zostanie przyjęta na podstawie zatwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru. 15. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub całości nie będzie odpowiadał wymaganiom zawartym w siwz oraz formularzu ofertowym - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, do magazynu, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na własny koszt w terminie obowiązywania umowy. 16. Zamawiający wymaga, aby dostarczone części były oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację produktu. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty. 17. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone techniczne środki materiałowe do TS 11 ISKRA, śmigłowców SW - 4 i Mi - 2, liczonej od daty dostawy nie dotyczy żarówek oraz kloszy). 18. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonych części, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W takim przypadku, Wykonawca wymieni towar wadliwy na nowy, wolny od wad w terminie 30 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. 19. Gwarancja musi również obejmować części i usługi nabyte u kooperantów Wykonawcy. 20. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem części nowych pozbawionych wad 21. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw przedmiotu zamówienia etapami, w zależności od możliwości Wykonawców, z tym, że ostateczny termin realizacji umowy przypada na dzień 29.11.2013r. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest powiadomić upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub faksem) minimum z dwudniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy określonej partii asortymentu. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w terminie 21 dni dwudziestu jeden dni od dnia każdorazowego otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną ilość dostarczonego w określonej dostawie asortymentu. 22.Wykonawca może powierzyć Wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 347310000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach