Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Daszyńskiego 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 234 18 97 , fax. 55 234 18 97
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Elblągu
ul. Daszyńskiego 1 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 234 18 97, fax. 55 234 18 97
REGON: 00023006500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.info.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa talonów towarowych dla pracowników i emerytów Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Elblągu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa talonów towarowych na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych dla pracowników i emerytów Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Elblągu. Przedmiot główny - nazewnictwo wg CPV: Talony. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę talonów o niżej wymienionych nominałach i ilościach: 50 PLN - 1227 szt., tj. 61350,00zł; 10 PLN - 117 szt., tj. 1170,00zł; o łącznej wartości nabywczej 62520,00zł (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące pięćset dwadzieścia złotych 00/100) Termin ważności talonów musi wynosić minimum 6 miesięcy, liczony od dnia protokolarnego przekazania ich Zamawiającemu. Zamawiający nie dopuszcza dostawy talonów w formie karty magnetycznej (elektronicznej). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy, metodą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. W przeciwnym przypadku oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty (wzór oferty w zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ) należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ), 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ), 3. Wykaz wielobranżowych punktów handlowych realizujących talony na terenie miasta Elbląg. W wykazie należy podać nazwy i adresy punktów handlowych oraz ich godziny pracy (zał. nr 4 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 4a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( DZ.U. 2006, Nr 87, poz.605), dokumenty, o których mowa w pkt 4a i 4b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty dołączone do oferty powinny być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Kopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub może być złożona w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba placówek handlowych zlokalizowanych na terenie miasta Elbląg, w których można realizować talony
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1.info.elblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa talonow
Dodano: 2016-03-03 - DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa talonów
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa bonów towarowych dla pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa talonów dla Miejskiego Ośródka Sportu i Rekreacji w Elblągu
Dodano: 2015-11-05 - DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa talonów
Dodano: 2015-03-12 - DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH
Dodano: 2015-03-11 - Usługi realizowania bonów żywnościowych w sklepach spożywczych
Dodano: 2014-11-21 - Dostawa bonów towarowych dla pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2014-11-14