Przetargi.pl
Dostawa tabliczek rozkładowych do montażu na przystankach komunikacji miejskiej i części naprawczych do tabliczek

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2016-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tabliczek rozkładowych do montażu na przystankach komunikacji miejskiej i części naprawczych do tabliczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tabliczek rozkładowych do montażu na przystankach komunikacji miejskiej i części naprawczych do tabliczek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Dostawa 105 szt. tabliczek rozkładowych (kasetek) o parametrach zgodnych lub równoważnych z tabliczkami marki LAMIPOL, stosowanymi do wyposażenia przystanków komunikacji publicznej Miasta Białegostoku, konstrukcyjnie dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, w asortymencie: a) 30 szt. tabliczek do ekspozycji 2 szt. rozkładów o formacie A4, b) 65 szt. tabliczek do ekspozycji 2 szt. rozkładów o formacie A4, c) 10 szt. tabliczek do ekspozycji 4 szt. rozkładów o formacie A4, 2) Dostawa części naprawczych do tabliczek rozkładowych w asortymencie: a) 15 szt. zabezpieczeń ekranów (zamknięć) do tabliczek 2-rozkładowych, b) 15 szt. zabezpieczeń ekranów (zamknięć) do tabliczek 3-rozkładowych, c) 10 szt. ekranów z poliwęglanu białego litego do tabliczek 2-rozkładowych, d) 10 szt. ekranów z poliwęglanu białego litego do tabliczek 3-rozkładowych, e) 5 szt. ekranów z poliwęglanu białego litego do tabliczek 4-rozkładowych, f) 30 szt. osłon rozkładów z poliwęglanu bezbarwnego litego do tabliczek 2-rozkładowych, g) 40 szt. osłon rozkładów z poliwęglanu bezbarwnego litego do tabliczek 3-rozkładowych, h) 20 szt. osłon rozkładów z poliwęglanu bezbarwnego litego do tabliczek 4-rozkładowych, Oferowane produkty muszą spełniać wymagania techniczne i technologiczne określone w załącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ. Pod względem jakościowym oraz zastosowanych materiałów i rozwiązań konstrukcyjnych powinny być równoważne produktom firmy LAMIPOL. 3) Warunki realizacji zamówienia: a) tabliczki powinny być wykonane z blachy stalowej, ocynkowane i pomalowane na kolor czerwony (RAL 3020) metodą proszkową, b) tabliczki należy opakować, w celu ochrony przed uszkodzeniem w czasie transportu, c) tabliczki i zabezpieczenia należy dostarczyć do siedziby Zarządu Białostockiej Komunikacji Miejskiej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, 15-399 Białystok, ul. Składowa 11. 4) Wzory ramek są dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, 15-399 Białystok, ul. Składowa 11. Wykonawca, przed sporządzeniem oferty może je obejrzeć po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu - informacji udziela Tadeusz Małolepszy, tel. 085 869 69 83. 5) Zamawiający w terminie 3 dni po dostarczeniu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia sporządzi protokół odbioru biorąc pod uwagę zgodność dostawy z zamówieniem, stan techniczny i jakość dostawy. 6) W przypadku stwierdzenia w dostarczonym asortymencie niezgodności ilościowych, wad jakościowych lub niezgodności z wymogami określonymi w umowie i w załącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ Zamawiający nie podpisze protokołu odbioru, pozostawi artykuły w siedzibie Zamawiającego do dyspozycji Wykonawcy jednocześnie powiadamiając go faxem lub drogą elektroniczną o stwierdzonych brakach lub wadach. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwych produktów na wolne od wad w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Koszty transportu związane z wymianą wadliwych artykułów ponosi Wykonawca. 3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (UWAGA: termin ten będzie podlegał ocenie wg. kryterium wskazanego w SIWZ Rozdz. XIV).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną