Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
- Data zamieszczenia: 2015-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
al. Zwycięstwa 20 20
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
REGON: 27625548200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 96.000 sztuk tablic rejestracyjnych (wszystkich rodzajów bez względu na przeznaczenie i wielkość) w okresie 4 lat. Tablice rejestracyjne powinny być wykonane zgodnie z wzorem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1522). Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór zwróconych tablic rejestracyjnych zamawiającemu, celem ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Podana liczba tablic jest szacunkowa i służy Wykonawcy do prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej licz-by tablic rejestracyjnych. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w trybie zmiany przepisów, o których mowa wyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów. Tablice Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie w okresie 48 miesięcy licząc od dnia 28.05.2015 r., w zależności od potrzeb określonych przez zamawiającego w zleceniach obejmujących dostawy części zamówienia. Tablice rejestracyjne wykonane na zlecenie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy w ciągu 7 dni od dnia przyjęcia zamówienia, (forma i sposób składania zamówień ustalona będzie między Wykonawca a Zamawiającym na etapie realizacji umowy), a w uzasadnionych wypadkach w ciągu 24 godzin w ilościach ustalonych w zamówieniu, do Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, usytuowanego w budynku przy ul. Stanisława Małachowskiego 3 w Sosnowcu w godzinach pracy Urzędu Miejskiego i przekaże upoważnionemu pracownikowi protokolarnie. Warunkiem potwierdzenia realizacji części zamówienia określonego w zleceniu będzie podpisanie przez przedstawiciela zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy bez zastrzeżeń protokołu odbioru części zamówienia. Tablice rejestracyjne powinny być zapakowane w trwałe opakowania po 50 sztuk. Tablice rejestracyjne zamówione w ilości mniejszej niż 50 sztuk powinny być również dostarczone w trwałym opakowaniu. Wykonawca odbierał będzie od Zamawiającego zwrócone tablice rejestracyjne z Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, usytuowanego w budynku przy ul. Stanisława Małachowskiego 3 w Sosnowcu w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w celu ich zniszczenia zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, ze zmianami), w terminie uzgodnionym przez przedstawiciela zamawiającego, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. Obowiązek dostarczania i odbioru tablic rejestracyjnych leży po stronie Wykonawcy i odbywa się w ramach ceny skalkulowanej za dostawy tablic. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone tablice rejestracyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 443164002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów i akcesoriów stolarskich dla Jednostki Wojskowej 4217 w Gliwicach.
Dodano: 2014-04-10 - DOSTAWA NARZĘDZI DO POBIERANIA PRÓBEK BIOMASY Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 10/ichpw/2014
Dodano: 2014-02-17 - DOSTAWĘ NARZĘDZI DO POBIERANIA PRÓBEK BIOMASY Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 04/ichpw/2013
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa narzędzi i materiałów spawalnicznych
Dodano: 2011-12-14 - Dostawa artykułów metalowych
Dodano: 2011-10-28 - Dostawa armatury i osprzętu sanitarnego
Dodano: 2011-10-13 - Dostawa łożyska i pierścieni uszczelniających
Dodano: 2011-08-25 - Dostawa artykułów metalowych
Dodano: 2011-08-23 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2011-06-01 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2010-12-01