Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów, odbiór tablic zwróconych i ich złomowanie.

Starostwo Powiatowe w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46 , fax. 023 6623816
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Płońsku
    ul. Płocka 39 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46, fax. 023 6623816
    REGON: 13038018600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów, odbiór tablic zwróconych i ich złomowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów, odbiór zwróconych tablic rejestracyjnych i ich złomowanie gwarantujące niemożność powtórnego użycia. Dostarczone tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. 3 i załączniku nr 8 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 - t.j.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2002 r., Nr 193, poz. 1618 z późn. zm. ), Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach określonych szacunkowo jak niżej: L.p. Rodzaj tablicy Jednostka Ilość szacunkowa 1. samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe kpl. 9 000 2. samochodowe zwyczajne do przyczep szt. 500 3. motocyklowe zwyczajne szt. 700 4. samochodowe tymczasowe kpl. 50 5. motorowerowe zwyczajne szt. 500 6. motocyklowe i motorowerowe tymczasowe szt. 50 7. samochodowe indywidualne kpl. 10 8. motocyklowe indywidualne szt. 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284703
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn.: posiadają zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego marszałka województwa, uprawniające do wykonywania działalności gospodarczej w tym zakresie (ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, t.j. Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: wykonali, również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i złomowaniem, odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do oferty złożonej przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierać błędy zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Zasady ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /konsorcja/: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. 2) Do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się te same przepisy, co do pojedynczego Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przy ocenie spełniania warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadanej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. 4) Dopuszcza się możliwość złożenia wspólnego oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego potwierdzającego, że razem spełniają warunki, o których, o których mowa w pkt. I ppkt. 1), 2), 3) 4). 5) Formularz oferty, dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w taki sposób, aby prawnie zobowiązywały wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, natomiast kserokopie dokumentów dotyczących poszczególnych Wykonawców, muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez właściwego Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii, dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie: 1) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika Nr 1 do SIWZ (wzór oświadczenia dostępny na stronie internetowej Zamawiającego - załącznik Nr 1) 2) zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego marszałka województwa zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające lub potwierdzające aktualny stan faktyczny i prawny, w zakresie działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia; 4) wykaz wykonanych, również wykonywanych dostaw tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ ( wzór wykazu dostępny na stronie internetowej zamawiającego - załącznik Nr 3) 5) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ważność polisy musi obejmować co najmniej okres związania ofertą. 6) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi 7) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg Załącznika Nr 4 SIWZ (wzór zobowiązania dostępny na stronie internetowej Zamawiającego - załącznik nr 4), jeżeli w oświadczeniu, o którym mowa w pkt I ppkt. 1) Wykonawca oświadczył, że przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. II. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązany sporządzić wszystkie dokumenty zgodnie z SIWZ (wg. wzorów stanowiących załączniki do specyfikacji) w języku polskim. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r., Nr 188 poz.1155), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach