Przetargi.pl
"Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta Ostrołęki"

Miasto Ostrołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 07400 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7646811 w. 271 , fax. 297 654 325
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrołęka
    Plac Gen. J. Bema 1
    07400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7646811 w. 271, fax. 297 654 325
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta Ostrołęki"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Urzędu Miasta Ostrołęki oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic. Rodzaje zamawianych tablic: tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe oraz jednorzędowe i dwurzędowe, tablice motocyklowe zwyczajne dwurzędowe, tablice do przyczep jednorzędowe i dwurzędowe, tablice motorowerowe zwyczajne, tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe oraz jednorzędowe i dwurzędowe, tablice motocyklowe indywidualne dwurzędowe, tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe oraz jednorzędowe i dwurzędowe, tablice zabytkowe motocyklowe dwurzędowe, tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe oraz jednorzędowe i dwurzędowe, tablice motocyklowe tymczasowe dwurzędowe, tablice tymczasowe do przyczep jednorzędowe i dwurzędowe, tablice tymczasowe motorowerowe dwurzędowe, tablice samochodowe dodatkowe, wtórniki tablic rejestracyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928470-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z art. 75ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 12.1. SIWZ; wg załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 2. Formularz cenowy; wg załącznika nr 1a do SIWZ, 3. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi przedstawić dowody, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach