Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów.

Powiat Rypiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2802432 , fax. 054 2802549
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rypiński
    ul. Warszawska 38 38
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2802432, fax. 054 2802549
    REGON: 91086912700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.rypinski.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest systematyczna produkcja odblaskowych tablic rejestracyjnych pojazdów z blachy aluminiowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm. ) oraz ich dostawa wg bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. W zakresie przedmiotu umowy mieści się również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych. Lp. Typ tablic Ilość 1. Samochodowe zwyczajne ( jednorzędowe, dwurzędowe )4 400 kpl. 2. Do przyczep ( jednorzędowe, dwurzędowe ) 400 szt. 3. Ciągnikowe zwyczajne i motocyklowe zwyczajne 450 szt. 4. Motorowerowe 400 szt. 5. Samochodowe indywidualne 5 kpl. 6. Motocyklowe indywidualne 1 szt. 7. Samochodowe zabytkowe 1 kpl. 8. Motocyklowe zabytkowe 1 szt. Podane wyżej ilości stanowią wielkości szacunkowe ustalone na podstawie ilości tablic wykorzystanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. 2. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu umowy: a) Wykonawca dostarczał będzie tablice rejestracyjne do siedziby Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zapotrzebowania. b) Wykonawca dostarczał będzie tablice własnym transportem, bez doliczania kosztów dostawy. c) Wykonawca będzie protokolarnie odbierał, niszczył przez pocięcie i złomował wycofane, zużyte tablice rejestracyjne bez doliczania dodatkowych kosztów. d) Wykonawca udzieli Zamawiającemu przynajmniej 2 - letniej gwarancji na dostarczone tablice i zobowiąże się do nieodpłatnej wymiany na nowe w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji na jakość w okresie gwarancyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zezwolenie właściwego miejscowo marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm. ) dotyczące tablic rejestracyjnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualne zezwolenie właściwego miejscowo marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm. ) dotyczące tablic rejestracyjnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, 1.3. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w podpunkcie 1.4. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w podpunkcie 1.4, 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy składać na zasadach określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą by składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm. ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.rypinski.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach