Powiat Głogowski ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 21
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7282801 , fax. 076 7282817
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
ul. Sikorskiego 21 21
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7282801, fax. 076 7282817
REGON: 39065211100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot dostawy musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów - załącznik nr 8 wzory tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli oraz ich opis (tj. Dz.U z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.). 2.Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć 12000 szt. tablic rejestracyjnych, w następujących rodzajach i ilościach: - tablice samochodowe jedno i dwurzędowe 11200 szt. - tablice motocyklowe 400 szt. - tablice motorowerowe 300 szt. - tablice indywidualne 10 szt. - tablice zabytkowe 10 szt. - tablice tymczasowe (samochodowe, motocyklowe, motorowerowe) 80 szt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych tablic rejestracyjnych w poszczególnych rodzajach w zależności od potrzeb. Ogólna ilość sztuk tablic z zawartej umowy nie może przekroczyć 12 000 sztuk. 3.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia przez okres 36 miesięcy od daty odbioru tablic. 4.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i złomowania tablic wyrejestrowanych pojazdów we własnym zakresie bez prawa do odrębnego wynagrodzenia. Przekazanie tablic do wyrejestrowania odbywać się będzie za pokwitowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postepowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późń. zm.), 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późń. zm). 3.posiadają aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r., nr 108, poz. 908 ze zm.). 4.w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej jedną dostawę tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 225 000, 00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2005r, Nr 108, poz. 908 ze zm.), 3.wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ, 4.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4 do SIWZ, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1 siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymienione powyżej powinny być wystawione w terminach określonych w § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r NR 87, poz. 605 z późn. zm.) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nglogowsp/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa znaków BHP i Ppoż, znaków drogowych oraz wykonanie tablic informacyjnych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie.
Dodano: 2015-07-20 - Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Oławie
Dodano: 2015-05-12 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
Dodano: 2015-01-30 - Tworzenie infrastruktury edukacji ekologicznej Leśnego Kompleksu Promocyjnego Lasy Doliny Baryczy w Nadleśnictwie Żmigród
Dodano: 2014-06-04 - Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne
Dodano: 2013-11-13 - Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2014-2015
Dodano: 2013-11-06 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2014-2016 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu
Dodano: 2013-10-21 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
Dodano: 2013-09-23 - Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
Dodano: 2013-01-28 - Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne
Dodano: 2012-11-29