Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2010 - 2011.

Starostwo Powiatowe w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7429652 , fax. 062 7429665
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pleszewie
    ul. Poznańska 79 79
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7429652, fax. 062 7429665
    REGON: 25085934900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2010 - 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych zwyczajnych jednorzędowych (25000 szt.), dwurzędowych (600 szt.), motocyklowych-ciągnikowych,(800 szt.), motorowerowych ( 500 szt.), indywidualnych (60 szt.) i zabytkowych (10 szt.).Tablice będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi zawarte w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm), w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22. 07. 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( t.j.Dz. U z 2007r,Nr 186, poz. 1322 ze zm.) - potwierdzone certyfikatem, a dostawy rygory zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r w sprawie produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. Nr 193, poz. 1618 ze zm.).Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości tablic niż określone powyżej. Dostawca będzie zobowiązany do odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez zamawiającego w czasie przerejestrowywania i wycofywania pojazdów z ruchu w ciągu 7 dni od daty powiadomienia Dostawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymamaga wniesienia wadium w wysokości 5000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1). nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm ), 2). spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223., poz. 1655 z późn. zm), 3). wykonawca musi wykazać się realizacją w okresie ostatnich 3 lat jako główny dostawca tablic rejestracyjnych co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna dostawy tablic rejestracyjnych zgodnych z niniejszym zamówieniem. - za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, zamawiający uzna dostawy tablic rejestracyjnych, z których wartość każdej wynosiła co najmniej 500.000 zł. brutto w przypadku umów zawieranych na 2 lata lub 250.000 zł brutto w przypadku umów zawieranych na 1 rok. 4). wykonawca musi posiadać zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych -art. 75A ust.3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r, Nr 108, poz. 908 z późn. zm. ), 5). wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego, potwierdzający zgodność wyrobów z warunkami technicznymi określonymi w przepisach, 6). wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na działalność w zakresie transportu odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach ( t.j. Dz. U. Z 2007r, Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). 7). wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczone tablice. Na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów zamawiający dokona oceny spełnienia w.w warunków. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym, 2). Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 z późn. zm ). 3). Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 z późn. zm ). 4). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 5). Wykaz ważniejszych dostaw zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6). Referencje od wskazanych zamawiających, potwierdzające, iż dostawy zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 7). Zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych - art. 75a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. (t.j. Dz. U. Z 2005r., Nr. 108, poz. 908 z późn. zm.) - oryginał lub kopia potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 8). Aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający zgodność wyrobów z warunkami technicznymi określonymi w przepisach - oryginał lub kopia potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 9). Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 10). Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy także spółek cywilnych). 11). Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 12). Dowód wniesienia wadium. 13). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt.13), należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pleszew.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach