Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2012 - 2013.

Starostwo Powiatowe w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7429652 , fax. 062 7429665
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pleszewie
    ul. Poznańska 79 79
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7429652, fax. 062 7429665
    REGON: 25085934900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2012 - 2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych zwyczajnych jednorzędowych, dwurzędowych, motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych, indywidualnych i zabytkowych. Ilości dostarczanych tablic będą określane każdorazowo przez Zamawiajacego zleceniami jednostkowymi.Wskazane przez Zamawiającego w SIWZ ilości są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości tablic niż określona w Specyfikacji. 2. Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte odpowiednio w: a). Ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm), b). Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22. 07. 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j.Dz. U z 2007r,Nr 186, poz. 1322 ze zm.), c).Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r w sprawie produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 ze zm), 3. Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez zamawiającego w czasie przerejestrowywania i wycofywania pojazdów z ruchu w ciągu 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy. 4. Odbiór i złomowanie tablic musi odbywać się zgodnie z przepisami prawa określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2010r, Nr 185, poz. 1243 ze zm). 5. Odbiór i likwidacja wycofywanych tablic będzie się odbywała na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczone tablice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pleszew.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach