Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lesznie

Starostwo Powiatowe w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, Plac Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5296834
  • Data zamieszczenia: 2014-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie
    Plac Kościuszki 4 4
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5296834
    REGON: 41110291700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-leszczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie ze wzorami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1522), w tym dorabianie wtórników tablic rejestracyjnych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). 2. Wykonawca zamówienia będzie dostarczał tablice na własny koszt do siedziby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lesznie partiami zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego (pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem) zamówieniami w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia. 3. Miejscem odbioru tablic rejestracyjnych będzie magazyn Zamawiającego znajdujący się w Lesznie w Wydziale Komunikacji i Transportu przy Pl. Kościuszki 4 budynek C. Każda dostawa będzie odbierana i sprawdzana pod względem ilościowym i jakościowym przez wyznaczonego pracownika Wydziału Komunikacji. 4. Zamawiający informuje, że w okresie trwania umowy zamierza zamówić następujące ilości niżej wymienionych tablic: a) tablice samochodowe jednorzędowe 23 500 szt. b) tablice samochodowe dwurzędowe 650 szt. c) tablice motorowerowe 650 szt. d) tablice motocyklowe i ciągnikowe 1 000 szt. razem: 25 800 szt. Podane wyżej ilości są szacunkowymi. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości tablic. Ilość tablic, która zostanie dostarczona zamawiającemu jest uzależniona od wielkości zapotrzebowania na nowe rejestracje lub wymianę tablic. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone tablice rejestracyjne, licząc od daty ich odbioru. 6. Zamawiający wymaga, aby cena poszczególnych rodzajów tablic była jednakowa. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na zasadzie porównania złożonych ofert cenowych za jedną sztukę tablicy rejestracyjnej. 7. Tablice powinny być aluminiowe, foliowane, odblaskowe, pakowane po 25 kompletów w kartonie i czytelnie opisane serią i numerami. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dorabiania i dostarczania wtórników tablic rejestracyjnych w terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty, jednak nie przekraczającym 24 godziny od chwili powiadomienia o tym fakcie przez zamawiającego (pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem). 9. Wykonawca obowiązany jest nie rzadziej niż raz w miesiącu na własny koszt odebrać od Zamawiającego tablice rejestracyjne przeznaczone do złomowania. Z czynności przekazania tablic rejestracyjnych do złomowania strony sporządzą protokół zdawczo - odbiorczy. 10. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych na skutek zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wnosi się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy wtórników
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-leszczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach