Powiat Świecki ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 173
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3332115 , fax. 052 3324620
- Data zamieszczenia: 2009-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
ul. Wojska Polskiego 173 173
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3332115, fax. 052 3324620
REGON: 09235097800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Świeckiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zmianami) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. Rodzaje tablic oraz przewidywana ilość zamówienia ( ilości maksymalne) 1 Tablice zwyczajne samochodowe - jednorzędowe 15.000 szt. 2 Tablice zwyczajne samochodowe - dwurzędowe 300 szt. 3 Tablice samochodowe indywidualne - jednorzędowe 10 szt. 4 Tablice samochodowe indywidualne - dwurzędowe 2 szt. 5 Tablice samochodowe tymczasowe - jednorzędowe 50 szt. 6 Tablice samochodowe tymczasowe badawcze 2 szt. 7 Tablice samochodowe zabytkowe - jednorzędowe 4 szt. 8 Tablice samochodowe zabytkowe - dwurzędowe 2 szt. 9 Tablice zwyczajne motocyklowe 1000 szt. 10 Tablice motocyklowe indywidualne 2 szt. 11 Tablice motocyklowe zabytkowe 2 szt. 12 Tablice zwyczajne motorowerowe 800 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) spełniają wymogi określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń/dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną obowiązuje przedłożenie powyższego odpisu na każdego przedsiębiorcę oraz dodatkowo dołączenie stosownej umowy spółki cywilnej w celu potwierdzenia reprezentacji spółki) 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 upzp 5) Oświadczenie, że Wykonawcy znana jest treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i po zapoznaniu się z warunkami postępowania nie wnosi zastrzeżeń i zobowiązuje się do ich przestrzegania 6) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - co najmniej jedna dostawa musi odpowiadać swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia 7) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje) 8) Aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) 9) Zaaprobowany projekt umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
Dodano: 2016-01-13 - Bieżąca dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres od daty obowiązywania umowy do 31 grudnia 2018 r.
Dodano: 2016-01-13 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
Dodano: 2014-12-19 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
Dodano: 2014-01-15 - Bieżąca dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy
Dodano: 2014-01-08 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
Dodano: 2013-11-04 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
Dodano: 2012-11-26 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ZNAKÓW INFORMACYJNYCH ORAZ WYKŁADZIN - sprawa nr 67/2012
Dodano: 2012-08-01 - Bieżąca dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy
Dodano: 2011-12-20 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
Dodano: 2011-11-28