Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2011-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Świeckiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zmianami) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również nieodpłatne użyczenie na czas trwania umowy oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Oprogramowanie jest przeznaczone dla jednego stanowiska w Wydziale Komunikacji i Dróg. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmian w przepisach. Instalacja oprogramowania nastąpi w porozumieniu z Administratorem sieci Starostwa Powiatowego w Świeciu. 3. Dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz.U. Nr 193, poz.1618) w ilości zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, przy czym Zamawiający planuje, iż ilość zamówionych tablic w okresie wykonywania umowy nie będzie wyższa niż 17.174 szt.: - samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, indywidualne, zabytkowe - 15.370 szt. - motocyklowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe - 1.004 szt. - motorowerowe zwyczajne - 800 szt. Rodzaje tablic oraz przewidywana ilość zamówienia ( ilości maksymalne) 1) Tablice zwyczajne samochodowe - jednorzędowe 15.000 szt. 2) Tablice zwyczajne samochodowe - dwurzędowe 300 szt. 3) Tablice samochodowe indywidualne - jednorzędowe 10 szt. 4) Tablice samochodowe indywidualne - dwurzędowe 2 szt. 5) Tablice samochodowe tymczasowe - jednorzędowe 50 szt. 6) Tablice samochodowe tymczasowe badawcze 2 szt. 7) Tablice samochodowe zabytkowe - jednorzędowe 4 szt. 8) Tablice samochodowe zabytkowe - dwurzędowe 2 szt. 9) Tablice zwyczajne motocyklowe 1000 szt. 10) Tablice motocyklowe indywidualne 2 szt. 11) Tablice motocyklowe zabytkowe 2 szt. 12) Tablice zwyczajne motorowerowe 800 szt. 4. W przypadku zmiany przepisów w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian. 5. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru wycofanych tablic. Koszt złomowania tablic obciąża Wykonawcę. Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 6. Tablice rejestracyjne należy dostarczyć do siedziby Wydziału Komunikacji i Dróg -ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86 -100 Świecie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach