Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim ogłasza przetarg
- Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Sikorskiego 23
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2473668 w. 50 , fax. 055 247 36 70
- Data zamieszczenia: 2010-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
ul. Sikorskiego 23 23
82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
tel. 055 2473668 w. 50, fax. 055 247 36 70
REGON: 17075363800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowydworgdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim ul. Sikorskiego 23 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy (na koszt wykonawcy) do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych w asortymencie oraz szacunkowych ilościach: ? Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe - ok. 4000 szt. ? Tablice samochodowe indywidualne - ok. 40 szt. ? Tablice zwyczajne do przyczep, jednorzędowe i dwurzędowe - ok. 400 szt. ? Tablice zwyczajne motocyklowe / ciągnikowe - ok. 200 szt. ? Tablice motorowerowe - ok. 100 szt. 2. Maksymalny termin dostawy zamówionych tablic na adres Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni od daty otrzymania pisemnego ( także mailem lub faksem) zamówienia. 3. Forma płatności - 14 dni po zrealizowaniu dostawy i wpłynięciu faktury. 4. Tablice muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007r.Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). 5. Termin gwarancji minimum - 3 lata. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 275200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyfczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowydworgdanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną