Starostwo Powiatowe w Jaśle ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 483 410 , fax. 134 483 189
- Data zamieszczenia: 2019-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Jaśle
Rynek 18
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 134 483 410, fax. 134 483 189
REGON: 37044385400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https//powiat.jaslo.pl/ogloszenia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych na 2020 rok dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na 2020 r. dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jaśle , oraz bezpłatny odbiór i złomowanie tablic używanych, przekazywanych przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje dostawę : 1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe - 8.000 kompletów 2. Tablice na przyczepy zwyczajne - 500 sztuk 3. Tablice ciągnikowe i motocyklowe – 900 sztuk 4. Tablice motorowerowe zwyczajne - 400 sztuk 5. Tablice samochodowe indywidualne - 20 kompletów 6. Tablice motocyklowe indywidualne - 5 sztuk 7. Tablice samochodowe zabytkowe - 30 kompletów 8. Tablice motocyklowe zabytkowe - 10 sztuk 9. Wtórniki tablic rejestracyjnych - 700 szt. 2. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego . Tablice muszą być dostarczane na podstawie składanych przez Zamawiającego (faksem lub mailem) zamówień w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych i 2 dni roboczych w przypadku zamówień na tablice utracone przez właściciela. Wykonawca dostarczy każdą partię tablic. Producent będzie dostarczał tablice własnym transportem , koszty załadunki i rozładunku obciążają Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31523200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym, prowadzonego przez marszałka województwa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną