Powiat Lubiński ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 746 71 13 , fax. 76 746 71 13
- Data zamieszczenia: 2014-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubiński
ul. Jana Kilińskiego 12b 12b
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 76 746 71 13, fax. 76 746 71 13
REGON: 39064722200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lubin.bip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z udostępnieniem oprogramowania umożliwiającego elektroniczną realizację zamówień - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z udostępnieniem oprogramowania umożliwiającego elektroniczną realizację zamówień. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty we wzorze - projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ (Szczegółowy opis użyczanego oprogramowania) umożliwiającego realizację elektronicznego składania zamówień na tablice rejestracyjne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin platności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat-lubin.bip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2016-05-19 - Usługa transportowa- przeprowadzki Jednostki Wojskowej 1588, Delegatury Wojskowej Komendy Transportu oraz Węzła Łączności w Żaganiu, zleconej przez 43 WOG w Świętoszowie.
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2016-2017
Dodano: 2015-11-17 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bolesławcu na lata 2016-2017
Dodano: 2015-10-19 - Usługa transportowa- przeprowadzki zleconej przez Jednostkę Wojskową Nr 5350 w Świętoszowie.
Dodano: 2015-08-11 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-07-24 - Usługa transportowa- przeprowadzki zleconej przez Jednostkę Wojskową Nr 5350 w Świętoszowie dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Głogowie.
Dodano: 2015-05-27 - Usługa wykonania tablic i stołów taktycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie.
Dodano: 2015-05-18