Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Biłgoraju oraz odbiór i złomowanie tablic

Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Tadeusz Kościuszki 87
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6882000, 6882006 , fax. 0846882009
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
    ul. Tadeusz Kościuszki 87 87
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6882000, 6882006, fax. 0846882009
    REGON: 95037159000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Biłgoraju oraz odbiór i złomowanie tablic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Biłgoraju oraz odbiór i złomowanie tablic 1. Zakres zamówienia obejmuje następujące tablice rejestracyjne Tablice samochodowe zwyczajne (jednorzędowe i dwurzędowe) - 11.000 kpl. Tablice zwyczajne do przyczep (jednorzędowe i dwurzędowe) - 1400 szt. Tablice motocyklowe zwyczajne - 1500 szt. Tablice motorowerowe zwyczajne - 800 szt. Tablice tymczasowe (samochodowe, motocyklowe i motorowerowe) - 100 kpl. Tablice indywidualne (samochodowe, motocyklowe) - 10 kpl. Tablice zabytkowe (samochodowe, motocyklowe, motorowerowe) - 4 kpl 2. Dostawa tablic odbywać się będzie sukcesywnie 3. Wykonawca dostarczy tablice rejestracyjne do Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Biłgoraju na swój koszt i ryzyko w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 4. Każdy komplet tablic będzie opakowany folią i zabezpieczony na czas jego transportu. 5. Odbiór i złomowanie tablic Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odbioru tablic w terminie 2 dni od dnia przesłania zgłoszenia. Wykonawca dokona zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa złomowania przekazanych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie Szacunkowa ilość tablic rejestracyjnych złomowanych wynosi 50% wydanych co stanowi w okresie obowiązywania umowy - 13000,- szt. 6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284727
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którymi: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.); 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o regułę spełnia /nie spełnia. Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, ustawy 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, następujących dokumentów a.) zezwolenia na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.); b.) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 23 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty o których mowa w pkt. 2 niniejszego wykazu oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgorajski.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną