Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3488600 , fax. 94 3488625
- Data zamieszczenia: 2019-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3488600, fax. 94 3488625
REGON: 33092080200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych. II. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących rodzajów tablic: 1. samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe – wszystkie rodzaje, w tym wtórniki, 2. jednorzędowe zmniejszone – wszystkie rodzaje, w tym wtórniki, 3. motocyklowo – ciągnikowe dwurzędowe – wszystkie rodzaje, w tym wtórniki, 4. motorowerowe dwurzędowe – wszystkie rodzaje, w tym wtórniki, 5. profesjonalne, w tym wtórniki. III. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn.zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz odbiór tablic wycofanych z użytku
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Myśliborzu na rok 2021
Dodano: 2021-06-16 - „Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim na okres do dnia 31.12.2022r. z dostawą do siedziby Zamawiającego oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych i zużytych przez okres trwania umowy”.
Dodano: 2021-01-27 - „Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim na okres do dnia 31.12.2022r. z dostawą do siedziby Zamawiającego oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych i zużytych przez okres trwania umowy”.
Dodano: 2020-12-14 - Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Myśliborzu na rok 2021
Dodano: 2020-11-02 - Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-10-09 - Dostawa oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych w Starostwie Powiatowym w Sławnie na lata 2020 – 2023
Dodano: 2020-01-10 - Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2019-10-29