Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2018-2019

Zarząd Powiatu w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57100 Strzelin, ul. Kamienna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 392 30 16 , fax. (071) 392 30 15
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Strzelinie
    ul. Kamienna 10
    57100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 392 30 16, fax. (071) 392 30 15
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2018-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych w następujących ilościach: Lp. Rodzaj tablicy Ilość 1 samochodowa(jednorzędowa i dwurzędowa) 8 000 kompletów 2 motocyklowo-ciągnikowa 1 000 sztuk 3 motorowerowa 1 000 sztuk 4 do przyczep 2 000 sztuk Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1038 z późn. zm). Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia, nie obciążając kosztami transportu Zamawiającego. Dostawy realizowane będą w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego według potrzeb na wniosek złożony elektronicznie (lub na wypadek awarii systemu faxem). Wykonawca dostarczy tablice w terminie nie dłuższym niż w ciągu 3 dni. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień publicznych 30195000-2 - Tablice 44423400-5 – Znaki i podobne elementy Liczba tablic ulegnie zmniejszeniu jeżeli, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, ulegnie zmniejszeniu liczba tablic rejestracyjnych niezbędnych w postępowaniu dotyczącym rejestracji pojazdów. Każdy komplet tablic rejestracyjnych będzie dostarczany w folii ochronnej. Dostawy partii tablic rejestracyjnych będą dokonywane w trwałych opakowaniach kartonowych. Opakowania dostarczanych partii tablic powinny być: 1. opisane w czytelny sposób z podaniem: nazwy producenta, specyfikacji zawartości opakowania – w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba że z treści złożonego zamówienia wynikać będzie inny sposób dostawy, 2. zabezpieczone przed otwarciem przez osoby trzecie, z oznaczeniem nazwy Wykonawcy. Świadczenie dostaw, o których mowa powyżej, następować będzie częściami, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego zamówień telefonicznych lub przesyłanych faksem bądź drogą elektroniczną, określając rodzaj i liczbę tablic. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia – ulegnie wyczerpaniu przed upływem terminu umownego, umowa z Wykonawcą ulega rozwiązaniu z dniem realizacji ostatniej dostawy. Dostawy realizowane będą w nieprzekraczalnych terminach: 1) do trzech dni od dnia otrzymania zamówienia z zastrzeżeniem pkt. 2, 2) 72 godzin od godziny otrzymania zamówienia przez telefon, faks lub drogą elektroniczną – dostawa tablic pojedynczych, w przypadku między innymi: • uszkodzenia, • zagubienia, • W przypadku dostawy tablic rejestracyjnych zawierających wady jakościowe, ilościowe, tablice inne niż zamówione oraz w przypadku zamawiania wtórników obowiązuje 72 godzinny termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia lub zgłoszenia wady. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być zgodny z postanowieniami: 1) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), 2) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1038 z późn. zm.), Wzory tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli, a także ich opis określa załącznik nr 8 do przywołanego powyżej rozporządzenia. 3) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). W przypadku zmiany, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, przepisów dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli oraz ich opisu, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian. Miejscem odbioru tablic są pomieszczenia Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Strzelinie, ul.Kamienna 10, 57-100 Strzelin wskazane przez Zamawiającego. Tablice należy dostarczać w godzinach pracy Urzędu, tj.: w poniedziałki, środy i czwartki – od 7:30 do 15:30, we wtorki – od 7:30 do 18:00, w piątki – od 7:30 do 13:00. Przez cały okres realizacji umowy, Wykonawca musi posiadać: 1) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w treści art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy – Prawo o ruchu drogowym, 2) wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy – Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia tablic rejestracyjnych na własny koszt i ryzyko. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres min.3 lat licząc od protokolarnego przekazania ich Zamawiającemu. Przedmiotem zamówienia jest również bezpłatne użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy. • automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzeniami MI w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, • sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2001 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity – Dz. U. Z 2016 r., poz. 1038, z późn. zm.) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem: a) zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, b) blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, • elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, • obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy, • możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona ( zarówno dla tablic nowych jak i wtórników), • możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie którego została przekazana do zniszczenia, • możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień, • baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) umożliwiająca przechowywanie powyżej 2GB danych instalowana lokalnie u Zamawiającego, • możliwość zaznaczenia rożnych miejsc dostaw dla zamówienia na tablice rejestracyjne, • możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb – np. numery dla służb lub wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla przyczep. Wymagania techniczne: 1. Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. 2. Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii. 3. Możliwość wysłania formularza zamówień w pliku xml. 4. Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. 5. Program powinien działać w systemach Windows 7 i Windows 8 w wersjach zarówno 32 – jak i 64-bitowych. 6. Możliwość instalacji wielostanowiskowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 ze zm.) oraz b) posiadają aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 ze zm.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach