Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych UM Poznania oraz odbiór tablic wycofanych z użytku

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych UM Poznania oraz odbiór tablic wycofanych z użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych UM Poznania oraz odbiór tablic wycofanych z użytku. Tablice rejestracyjne wykonane według wzorów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych Dz. U. z 2017r. poz. 2355 z późn. zm.). Dostawa odbywać się będzie od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2020r. w liczbie szacunkowej ok. 114.000 sztuk. Zamówienie obejmuje również wykonanie i dostawę wtórników tablic rejestracyjnych w liczbie szacunkowej ok. 2.800 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928472-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 9 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów wykaże, że: a) jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablic rejestracyjnych, prowadzonego przez odpowiedniego do miejsca siedziby przedsiębiorcy marszałka województwa, b) posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;  Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ. Oraz inne oświadczenia wymagane przez Zamawiającego składane wraz z ofertą:  Wypełnione i podpisane Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli dotyczy:  Wypełnione i podpisane Oświadczenie o udostępnieniu zasobów – załącznik nr 3 do SIWZ;  Wypełnione i podpisane Zastrzeżenie nie udostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - załącznik nr 5 do SWIZ;  Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach