Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim ogłasza przetarg
- Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3881300 , fax. 052 3881303
- Data zamieszczenia: 2012-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim
ul. Kościuszki 11 11
89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3881300, fax. 052 3881303
REGON: 09236152200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tablic rejestracyjnych, zwanych dalej tablicami, zgodnie z rodzajem i ilością wg poniższego zestawienia: 1) samochodowe jednorzędowe - 3500 kpl. 2) samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 100 kpl. 3) samochodowe jednorzędowe - 400 szt. 4) samochodowe dwurzędowe - 200 szt. 5) motocyklowe / ciągnikowe - 200 szt. 6) motorowerowe - 300 szt. 1. Ilości tablic zostały podane jako ilości maksymalne i nie mogą być przekroczone w trakcie realizacji umowy. 2. Tablice winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 roku Nr 186, poz. 1322 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 ze zm.). 3. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic. 4. Dostawa tablic będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, maksymalnie w terminie do 14 dni od daty złożenia przez Zamawiającego Zamówienia a wtórniki i w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w ciągu 3 dni. 5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Każda dostawa tablic będzie odbierana i sprawdzana pod względem ilościowym i jakościowym przez wyznaczonego pracownika Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane i dostarczone tablice gwarancji jakości na okres minimum 3 lat licząc od dnia wydania tablic w celu oznaczenia pojazdu podlegającego obowiązkowi rejestracji i zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany na nowe w przypadku przedwczesnego zużycia się tablic, w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 8. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad wykonawczych Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany tablic na nowe po otrzymaniu zawiadomienia o wykryciu wad. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady powstałe w okresie rękojmi na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego. 10. Wykonawca zapewni nieodpłatny odbiór i złomowanie wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych. 11. Oferowane dostawy (tablice) muszą odpowiadać wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sepolno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie kompletnego i zmontowanego wyposażenia Budynku Biblioteki w Pruszczu w ramach inwestycji pn. Budowa i wyposażenie Gminnej Biblioteki Publicznej w Pruszczu - WYPOSAŻENIE
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2015-09-23 - DOSTAWA TABLIC DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4503 - SPRAWA NR 16/2015
Dodano: 2015-03-23 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipnie
Dodano: 2014-11-19 - DOSTAWA TABLIC KORKOWYCH ORAZ MAGNETYCZNYCH-SUCHOŚCIERALNYCH DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503 - SPRAWA NR 93/2014
Dodano: 2014-08-25 - Dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2014-08-13 - DOSTAWA TABLIC KORKOWYCH, REKLAMOWYCH I MAGNETYCZNO-SUCHOŚCIERALNYCH - SPRAWA 39/2014
Dodano: 2014-05-07 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-04-03 - Dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2014-2016 oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
Dodano: 2014-03-18 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Mogilnie,wykonanych zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz z warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( Dz. U. Z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz odbiór do złomowania zużytych tablic w latach 2014-2016 na podstawie zlecenia udzielonego przez Zamawiającego.
Dodano: 2013-12-11