Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg

Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3881300 , fax. 052 3881303
  • Data zamieszczenia: 2012-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim
    ul. Kościuszki 11 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3881300, fax. 052 3881303
    REGON: 09236152200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tablic rejestracyjnych, zwanych dalej tablicami, zgodnie z rodzajem i ilością wg poniższego zestawienia: 1) samochodowe jednorzędowe - 3500 kpl. 2) samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 100 kpl. 3) samochodowe jednorzędowe - 400 szt. 4) samochodowe dwurzędowe - 200 szt. 5) motocyklowe / ciągnikowe - 200 szt. 6) motorowerowe - 300 szt. 1. Ilości tablic zostały podane jako ilości maksymalne i nie mogą być przekroczone w trakcie realizacji umowy. 2. Tablice winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 roku Nr 186, poz. 1322 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 ze zm.). 3. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic. 4. Dostawa tablic będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, maksymalnie w terminie do 14 dni od daty złożenia przez Zamawiającego Zamówienia a wtórniki i w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w ciągu 3 dni. 5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Każda dostawa tablic będzie odbierana i sprawdzana pod względem ilościowym i jakościowym przez wyznaczonego pracownika Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane i dostarczone tablice gwarancji jakości na okres minimum 3 lat licząc od dnia wydania tablic w celu oznaczenia pojazdu podlegającego obowiązkowi rejestracji i zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany na nowe w przypadku przedwczesnego zużycia się tablic, w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 8. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad wykonawczych Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany tablic na nowe po otrzymaniu zawiadomienia o wykryciu wad. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady powstałe w okresie rękojmi na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego. 10. Wykonawca zapewni nieodpłatny odbiór i złomowanie wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych. 11. Oferowane dostawy (tablice) muszą odpowiadać wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sepolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach