Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb wydziału komunikacji Starostwa Powiatowego we Włoszczowie oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Wiśniowa 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3944950 , fax. 041 3944965
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Wiśniowa 10 10
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3944950, fax. 041 3944965
    REGON: 29101936000010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb wydziału komunikacji Starostwa Powiatowego we Włoszczowie oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych (2 sztuki) dla tych pojazdów, dla których wymagane są dwie tablice rejestracyjne oraz 1 sztuki tablicy, dla tych pojazdów, które są oznaczone jedną tablicą rejestracyjną, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w terminie: a) dostawa tablic rejestracyjnych do 7 dni po otrzymaniu zapotrzebowania, na własny koszt, b) dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do 2 dni po otrzymaniu zapotrzebowania, na własny koszt, c) dostawa awaryjna tablic - w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, na własny koszt, d) odbiór i kasacja zużytych tablic, nie rzadziej niż 1 raz na kwartał na własny koszt. 2. Tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. Nr 186, poz. 1322 tekst jedn. z 2007 r. z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 z późn. zm.) oraz innymi przepisami w tym zakresie. 3. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Wymagany okres rękojmi na wykonane tablice - 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 275200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oferent musi wykazać min 3 zrealizowane zlecenia o porównywalnym charakterze i wartości z okresu ostatnich 3 lat, potwierdzone referencjami. 3. Oferent musi posiadać uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia tj. zezwolenie na produkcje tablic rejestracyjnych; 4. Oferent musi posiadać certyfikat na zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi; 5. Oferent udzieli min. 36 miesięcy rękojmi na cały przedmiot zamówienia, 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Oferenta do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Oferenta, że spełnia warunki udziału w przetargu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do występowania w imieniu Oferenta, kapitału założycielskiego i profilu działania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno być załączone: a) pełnomocnictwo, 5. Zezwolenie na produkcje tablic rejestracyjnych, udzielone na podstawie art.75a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity z 2005 r.: Dz. U. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 6. Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi; 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw tablic rejestracyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców ( wg załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną