Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7522270 w.121 , fax. 297 522 270
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Św. Stanisława Kostki 5
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 029 7522270 w.121, fax. 297 522 270
REGON: 55066847900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-przasnysz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2021r. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017r. , poz. 2355 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1751 z późn. zm.) oraz normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r. r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku ( Dz. U. z 2019r., poz. 544 z późn. zm.), potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. Przewidywane ilościach zamawianych tablic: 1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 18.000 szt. 2) tablice rejestracyjne motocyklowe - 1.500 szt. 3) tablice motorowerowe - 500 szt. 4) wtórniki tablic rejestracyjnych oraz tablice dodatkowe na bagażnik – 500 szt. W zakres czynności objętych niniejszym zamówieniem wchodzi również odbiór ze Starostwa Powiatowego w Przasnyszu tablic wycofanych z użycia i utylizacja tych tablic - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14720000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt. 12.1 siwz. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem bankowym na konto Zamawiającego: PKO Bank Polski Oddział w Ciechanowie nr 06 1020 1592 0000 2702 0263 1331 z dopiskiem: Wadium – „Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku”. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2019, poz. 310 ze zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (Dz. U . z 2018r., poz. 1990 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną