Przetargi.pl
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM DWORZE MAZ.

Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Mazowiecka 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7753679, 7753258 , fax. 022 7753679
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Mazowiecka 10 10
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7753679, 7753258, fax. 022 7753679
    REGON: 01327010000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM DWORZE MAZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 późn. zm.). Dostawa tablic rejestracyjnych będzie następowała w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje także odbiór starych tablic rejestracyjnych celem ich pocięcia i złomowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez dodatkowych kosztów. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000,00 euro i jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj. 206 000,00 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 340000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ww prawa oraz pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj; - uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, - których przedmiotem działalności jest wykonywanie dostaw tablic rejestracyjnych oraz posiadają zezwolenie właściwego Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych. - dysponujący właściwym potencjałem kadrowym i technicznym zapewniającym prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, (do oceny spełnienia warunku doświadczenia Zamawiający wymaga udokumentowania jednego lub więcej zamówień odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, przy czym łączna wartość tych zamówień jest o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto), - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj; przedłożą informację z banku, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł, - przedłożą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z 2006r., poz. 605 z późn. zm.). - wniosą na warunkach zawartych w ustawie Prawo zamówień publicznych i siwz wymagane wadium. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty), (konsorcjum - oświadczenie składa każdy z ubiegających się Wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną) 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, oraz umowa spółki, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki lub inny aktualny dokument dotyczący powołania i funkcjonowania zakładu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 2 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.3. aktualne zezwolenie właściwego Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych (załącznik nr 3 do oferty), (konsorcjum - co najmniej jeden Wykonawca musi spełnić warunek) 1.4. aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 4 i 5 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: 2.1 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, (do oceny spełnienia warunku doświadczenia Zamawiający wymaga udokumentowania jednego lub więcej zamówień odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, przy czym łączna wartość tych zamówień jest o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto) - (załącznik nr 6 do oferty), (konsorcjum - co najmniej jeden Wykonawca musi spełnić warunek) 2.2 wykaz części zamówienia, której realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 7 do oferty). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: bilans oraz rachunek zysków i strat ,albo w przypadku Dostawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, (załącznik nr 8 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie składa dokumenty) 3.2 informację banku, w którym Wykonawca prowadzi rachunek bankowy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 9 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie składa dokumenty) Ponadto do oceny spełniania wymaganych warunków należy załączyć: zaakceptowane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy lub oświadczenie stwierdzające ich akceptację, (załącznik nr 10 do oferty), dowód wniesienia wadium (załącznik nr 11 do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowodworski.pl www.bip.nowodworski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach