Powiat Łukowski ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7982203 , fax. 025 7987491
- Data zamieszczenia: 2012-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
ul. Józefa Piłsudskiego 17 17
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 025 7982203, fax. 025 7987491
REGON: 71158656700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Starostwa Powiatowego w Łukowie tablic rejestracyjnych: - samochodowych wszystkich wzorów (jednorzędowe, dwurzędowe, zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe), - motocyklowych oraz motorowerowych wszystkich wzorów (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe), w łącznej ilości 16 000 sztuk oraz odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych celem ich utylizacji. 2. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne ze wzorem tablic określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( j. t. Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późniejszymi zmianami) oraz spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 2012 r. poz. 585). W przypadku zmiany przepisów określonych w w/w rozporządzeniach Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić wprowadzone zmiany i dostarczać tablice zgodne z przepisami wówczas obowiązującymi. 3. Tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi producent tablic dostarcza Zamawiającemu w sposób gwarantujący terminowość dostaw oraz bezpieczeństwo transportu do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego w Łukowie w opakowaniach jednostkowych lub zbiorczych, na których zamieszcza się nazwę producenta tablic oraz specyfikację zawartości opakowania, w szczególności ilość tablic i zakres numerów rejestracyjnych. Rozładunek tablic ze środka transportu i złożenie ich w siedzibie zamawiającego należy do Dostawcy. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, w terminie do 7 dni kalendarzowych licząc od dnia odebrania przez Wykonawcę pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego , a w przypadku wtórników tablic w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia odebrania pisemnego zapotrzebowania. Dostawy będą następować w dni urzędowania Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 14:00. 5. Na dostarczone tablice rejestracyjne Wykonawca udzieli 36 miesięcznej rękojmi, licząc od daty ich dostawy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się, że w czasie str. 3 obowiązywania rękojmi, na własny koszt, w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia pisemnej reklamacji przez Zamawiającego, dokona wymiany wadliwych tablic na tablice wolne od wad. 6. Tablice rejestracyjne wycofane z użytku zostaną odebrane przez Wykonawcę, który zobowiązuje się do zapewnienia ich utylizacji w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 14 1500 2208 1222 0000 2081 0000. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. str. 6 7. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z dyspozycją art 24 ust. 2 pkt 2 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lukowsp.bip.e-zeto.com/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie stelaży do 4 sześciomodułowych ścianek wystawowych (bez wkładu), w ramach realizacji projektu POIŚ.05.01.00-00-389/12 pn.: `Wdrażanie zadań ochronnych na obszarach sieci Natura 2000 i rezerwatach przyrody w województwie lubelskim`
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim na lata 2016-2018
Dodano: 2015-10-01 - Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-09-23 - Wykonanie stelaży do 4 sześciomodułowych ścianek wystawowych (bez wkładu), w ramach realizacji projektu POIŚ.05.01.00-00-389/12 pn.: `Wdrażanie zadań ochronnych na obszarach sieci Natura 2000 i rezerwatach przyrody w województwie lubelskim`
Dodano: 2015-09-15 - Wykonanie stelaży do 4 sześciomodułowych ścianek wystawowych (bez wkładu), w ramach realizacji projektu POIŚ.05.01.00-00-389/12 pn.: `Wdrażanie zadań ochronnych na obszarach sieci Natura 2000 i rezerwatach przyrody w województwie lubelskim`.
Dodano: 2015-09-02 - Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2015-2016 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2014-12-05 - Wykonanie i montaż tablic pamiątkowych w ramach projektu pn.: Montaż kolektorów słonecznych w Gminie Zakrzówek drogą do zwiększenia wykorzystania odnawialnych źródeł energii
Dodano: 2014-11-13 - Zakup tablic, naklejek i koszulek samoprzylepnych do oznakowania projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego ze środków EFS [OP-IV.272.90.2014.NSZ]
Dodano: 2014-05-27 - Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Biłgoraju
Dodano: 2013-12-10 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
Dodano: 2013-12-05