Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów do Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Tarnowa oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych zwróconych organowi rejestrującemu

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa Wydział Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6882526 , fax. 14 6214411
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa Wydział Komunikacji
    ul. Nowa 4 4
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6882526, fax. 14 6214411
    REGON: 85166132300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów do Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Tarnowa oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych zwróconych organowi rejestrującemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod: CPV: 14721000-1 glin, CPV 34928470-3 Elementy oznakowania, MA 07-2 Do pojazdów mechanicznych, BB04-2 Prostokątne, BB05-5 Kwadratowe, BC21-4 W pudłach kartonowych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów z blachy aluminiowej oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych. Zapotrzebowanie ilościowe na tablice rejestracyjne samochodowe: największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji 45 000 sztuk; minimalny gwarantowany zakres zamówienia 30 000 sztuk. Zapotrzebowanie ilościowe na tablice rejestracyjne motocyklowe: największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji 1 500 sztuk; minimalny gwarantowany zakres zamówienia 600 sztuk. Zapotrzebowanie ilościowe na tablice rejestracyjne motorowerowe: 1 500 sztuk; minimalny gwarantowany zakres zamówienia 400 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji polegającego na realizacji największego możliwego zakresu zamówienia w przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000 PLN (cztery tysiące złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umtarnow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach