Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
- Data zamieszczenia: 2019-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Adama Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
REGON: 85166132300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów do Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Tarnowa oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych zwróconych organowi rejestrującemu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej dla pojazdów oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych. Minimalny gwarantowany zakres zamówienia obejmuje dostawę: 40 000 szt. tablic samochodowych; 1200 szt. tablic motocyklowych; 200 szt. tablic motorowerowych; 150 szt. tablic do oznaczania pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem; 1200 szt tablic indywidualnych, tablic dodatkowych, wtórników wszystkich rodzajów tablic. Minimalny zakres zmówienia nie obejmuje dostawy tablic profesjonalnych. Maksymalny możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji obejmuje dostawę: 51 000 szt. tablic samochodowych; 1500 szt. tablic motocyklowych; 300 szt. tablic motorowerowych; 100 szt. tablic profesjonalnych; 300 szt. tablic do oznaczania pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem; 1700 szt tablic indywidualnych, tablic dodatkowych, wtórników wszystkich rodzajów tablic. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji polegającego na realizacji największego możliwego zakresu zamówienia w przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia). 3.„Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ) stanowi załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928470-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie o/Rzeszów, nr rachunku 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wniesienia: „Wadium - Dostawa tablic rejestracyjnych”. 4.Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pok. 113, natomiast kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą, kopię dowodu wniesienia wadium załącza bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za minimalny poziom kompetencji lub uprawnień uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: a) Potwierdzenie wniesienia wadium; b)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo). 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji III.1 oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w sekcji III; 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3, w sekcji III.4 oraz III.7 pkt 2 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; •w sekcji III.5.1, należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie produkował tablice rejestracyjne; • sekcji III.7. pkt.1 Wykonawcy składają łącznie. 3)Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej
Dodano: 2023-12-07 - ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej"
Dodano: 2018-11-27 - ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej"
Dodano: 2018-10-24